W. Schumacher

DE

De automatten zijn inderdaad goedkoop. De kwaliteit valt mij tegen. Met name de mat aan de bestuurderskant pluist
behoorlijk en het hakgedeelte begon al snel in te deuken. Ik denk dat ik...
behoorlijk en het hakgedeelte begon al snel in te deuken. Ik denk dat ik hier niet lang plezier van heb.

zie boven

Heidi

Helaas heel teleurgesteld. Op 11aug besteld.tot op heden nog niks gehad.zelf al meerdere mails.en telefoons gedaan naar dpd.die mensen hebben me dan geholpen.van matten online krijg ik een fout op... Helaas heel teleurgesteld. Op 11aug besteld.tot op heden nog niks gehad.zelf al meerdere mails.en telefoons gedaan naar dpd.die mensen hebben me dan geholpen.van matten online krijg ik een fout op logistieke. Wat ik begrijp.maar als ik er niet zelf achter was gegaan.wist ik nog niks.mijn vertrouwen is weg.en men geloof om iets aan te krijgen ook

Nog niks aangehad.en weinig correspondentie van hun kant

Hou mensen op de hoogte

Mariska

Helemaal blij met de matten voor mijn auto!

Mooie matten, snelle levering!

Diverse opties lastig online te bekijken

Sjoerd Doornbos

Gemakkelijke site snelle levering past super

Duidelijk en snel

Nvt

Dik

Zeer snel geleverd, goede kwaliteit en mooie matten !

enorm veel keus en je kunt ze personaliseren

vanaf scherm lastig te zien wat het verschil is in de stof

AnneMarie

Prachtige matten!!

Leuk dat je een kleur kan kiezen die om de matten heen gestikt kan worden, top!!

niet

Ik heb een goede ervaring met Matten-Online. De levering kwam binnen en bleek voor een ouder model Honda. Geen probleem, binnen no-time had ik de juiste matten binnen

nette matten geheel passend en naar wens

Levering duur een paar dagen

Ioan Baranga

Heel goed!!!

Familie Kuizenga

Bestelling was snel geleverd maar fout formaat. Na één berichtje werd kosteloos de juiste mat bezorgd en de foutieve mochten we houden. Zo eeh...top service!

Oplossen van klacht naar volle tevredenheid volbracht.

steven Hollemans

In 1 woord GEWELDIG,een aanrader,mooie afwerking ,mooie kwaliteid en de letters in de matten super mooi.