Jelle Moret

Zeer positief

Goede communicatie

Ben Mol

snelle levering, eenvoudig te bestellen, prima pasvorm, voldoende keuze om de mat samen te stellen naar eigen keuze

niet

Peter Hofman

Super matten leverancier

Vlotte levering en perfecte pasvorm. Ook apart per stuk te bestellen.

Ga zo door

Lisbeth Bevers

2 rollen besteld van 133x200, maar helaas is 1 rol korter en de andere langer ☹️

Gelijke rollen verkopen

Bekaert Geert

Absoluut super ervaring. Eén van de bevestigingsringen zat los in de verpakking, ik kreeg 'm zelf niet vastgeknepen. Er is mij direct zonder blikken of blozen een nieuwe mat opgestuurd. Een level... Absoluut super ervaring. Eén van de bevestigingsringen zat los in de verpakking, ik kreeg 'm zelf niet vastgeknepen. Er is mij direct zonder blikken of blozen een nieuwe mat opgestuurd. Een level van service die we in 2024 spijtig genoeg te weinig ervaren.

Correct, snel, oplossingsgericht zonder één enkel probleem.

Enige tip die ik zou geven is: Contacteer elke 2de hands handelaar tenzij jullie dit al doen. Ik denk dat er geen enkele is die niet met jullie zou willen samenwerken.

Jan Van Diermen

Goede en fijne matten keuze genoeg

Je kan van goed naar zeer goed.

Niets aan toe te voegen.

Robrecht Lenaerts

De matten zijn prima van vorm, kleur en lijken van goede kwaliteit (dat zal de tijd uitwijzen).

Correcte, veilige levering. Redelijke prijs voor product en levering.

Voorlopig geen.

Lia

Top! Zo fijn dat je kunt kiezen voor alleen de bestuurdersmat en niet gelijk vast zit aan een hele set. De mat die ik had besteld pastte in eerste instantie niet zo goed. Na wat email contact heeft... Top! Zo fijn dat je kunt kiezen voor alleen de bestuurdersmat en niet gelijk vast zit aan een hele set. De mat die ik had besteld pastte in eerste instantie niet zo goed. Na wat email contact heeft het bedrijf zijn best gedaan een passende mat te bezorgen.

Reageert snel, netjes verpakt, mooie mat

Smits

Ik vond wat moeilijk zoeken ik had maar een mat nodig en dat was een heel groot pluspunt

Dat je de matten per stuk kont kopen.

Koen van Gils

Erg goed