Diana

Meer dan grandioos..fantastisch!
Snel en ongelofelijk klantvriendelijk!
Ook bij foutieve bestelling/levering...
Een aanrader voor iedereen!

Ja de klantenservice is werkelijk fantastisch!
Daar kan menig bedrijf wat van leren!

Fred

Eerder dan verwacht geleverd en de matten (luxe vloerbedekking vind ik een betere omschrijving), bevallen uitstekend. Mooi en goede pasvorm. Halsstuk is ook van zacht materiaal, dus dat voelt ook...

Snelle levering en fraaie kwaliteit.

Enig minpuntje: volgens tekening op website, zou ik twee matten voor achter ontvangen. Ik ontving echter één grote mat.

G.Schutte

Ervaring zeer goed.

Duidelijk zoals gemeld op de site. Ben zeer tevreden.

Niet

Herman

Mat besteld, werd vlot en correct geleverd.

Duidelijke website, goed aanbod

Matten zijn op maat voor specifiek automerk/type, geen generieke pasvorm die net-niet-goed is

Het prijsverschil tussen een losse mat en een mattenset is wonderbaarlijk klein. Ik begrijp dat de handling en verzending van een losse mat vergelijkbaar is met een complete set, het zou toch beter 'voelen' als er een duidelijker onderscheid was in prijzen

Marcus

Kracht van eenvoud. Snelle info en duidelijk

Geen overbodig reclame materiaal meesturen. Ik ontving een trapmat sample met de mededeling dat ook deze artikelen gekocht konden worden. Pure milieu en materiaal verspilling niet doen!

Top service

Zeer goede naservive

Richard

Goede communicatie en snelle levering

Goede communicatie

Prima service

Ik kon alleen bestuurders mat aankopen. Dat scheelt weer drie onnodige aankopen daar ik meestal alleen in des uit zit.

Eltjo

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede service.

Op maat maken van de matten en diverse keuze mogelijkheden. Goed op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling.