Goed, ik had een verkeerde aanlsuiting besteld maar binnen no time kreeg ik de juiste aansluiting per post.

Klantvriendelijkheid, en meedenken.

geen.

Cornelissen

Goede service.

Kelvin van der Pas

Heel slecht!

Heel slecht!

Op 27-12-2019 een bestelling geplaatst. Deze is pas bevestigd op 1-1-2020 en ik zou daarna door DPD benaderd worden voor een lever datum. Verder geen bericht dat er niet gewerkt werd tot 1-1-2020. Vervolgens geen bericht meer gekregen Van DPD. Dus heb ik op 13-1-2020 zelf maar contact gezocht. Blijkt dat DPD het pakket al heeft proberen af te leveren en het zelfs al weer onderweg terug naar matten-online is. Het is nu ondertussen al 15-1-2020 en ik weet nog steeds niet waneer ik de matten kan ontvangen.

Beter communiceren

AnoniemJKS

Prima, alles ok. Alleen verzenden duurde langer dan aangegeven

Duidelijke en makkelijk de keuze kunnen maken

Nee, alles dik in orde

Zeer goed

Speciaal voor u gemaakt, levering binnen de week, veel merken en types, veel keuzes voor (omzoom)kleuren, mogelijkheid tot tekstprint, duidelijke info verschaft ...

Ronald Bos

Hele duidelijke en prettige website. Goed product voor weinig geld en snelle levering.

Heel groot assortiment. Goed product voor lage prijs.

Henk-Jan

Goede levering, goede kwaliteit en je word goed op de hoogte gehouden van het bestelde product

Zeer goede levering.
Zeer goede kwaliteit en afwerking

Hans Lomme

Goede service , levering ruim binnen de vooropgestelde termijn.

Uitgebreide keuzemogelijkheden

Goede service. Via mail goed en vriendelijk op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

de levertijd is wat langer dan verwacht maar daarvoor in de plaats werd ik zeer goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Daardoor was ik niet in ontwettendheid.

nee geen verbetertips. Het is logisch dat ze niet alles op voorraad hebben liggen en dat daardoor de levertijd wat langer is. Ik kan daar prima mee leven.

Ben

Zeer tevreden