Snelle levering.

Mooie stevige matten. Ze hebben een goede grip en blijven dus goed op hun plaats liggen.

Ik verwachte dat op de bestuurdersmat, bij de voetensteun, het uit een wat hardere stof bestond. Daar leek het op de foto in ieder geval op.

Wederom matten besteld voor auto

Duidelijk

Alles 200% in orde

uitstekend product

100% ok

n.v.t.

Marcel Groosman

Twee weken geleden hier automaten besteld voor mijn Dacia Lodgy Stepway. Kon ik vlug bestellen door de duidelijke website. Ik werd meteen via email over de gang van zaken geïnformeerd en verder in...

Bij de geleverde automaten had ik een extra bestuurdersmat besteld, was slim aangeboden vanwege extra slijtage door de bestuurders schoenhak. Deze mat heeft drukknoppen vanwege de veiligheid ivm met de pendalen. Een drukknop zat niet op de juiste plek in de mat.... of de bodem van mijn auto. Ik heb het probleem aangegeven. Onmiddellijk reactie van ene Johan, of ik locatie van de knop van de auto wilde meten en doorgeven dan zou Matten online twee nieuwe matten ter vervanging fabriceren en toezenden. Johan hield me aan de haak en op de hoogte. De nieuwe matten pasten perfect.

Geen verbeterpunt. De website is informatief en gebruiksvriendelijk. Het service traject is perfect inclusief klachten behandeling. Gebruikte materialen zijn top, inclusief afwerking.
Het bedrijf heeft door zijn service aan mij dus niets verdiend, maar wel een zeer tevreden klant achtergelaten. Ik kom zeker weer terug en zal ze bij iedereen aanbevelen. Heb ik al gedaan. :-)

H.E. Kuiper

Goede en overzichtelijke website. Eindelijk een bedrijf waar je één mat kunt bestellen i.p.v. de gedwongen afname van 4 matten (w.v. 3 niet versleten zijn) zoals bij de dealer! En dit dan a raison...

Zie boven.

ajdb

Duidelijk en overzichtelijk programma

bij een fout aan mijn kant wordt je erg goed geholpen

gewoon zo doorgaan

F.C.L.v.Bergenhenegouwen

Wij maken dit voor het eerst mee , het was een snelle bediening.

Vlugge bediening

Ik bestelde een mat voor een Meriva 2004 aan de kant van de passagier ik had eigelijk een grijze moet bestellen maar dit gaat ook wel maar ik mis twee gaatjes waar ik mij mat vast kan leggen er zit wel een zakje bij maar daar heb ik niks aan .

Zeer servicegericht en klantvriendelijk.
Automat ziet er goed uit en past perfect.

Makkelijk zoeken. .

Het is niet geheel duidelijk dat en hoe er 1 mat besteld kan worden. Prijsopgave

Lenny

Uitstekend