Snelle levering. Duidelijke site

Snel geleverd. Veel keuze

Arjan

Zeer snel geleverd ook per telefoon goed bereikbaar.
Aanrader !

Snel geleverd

Duidelijke communicatie over product, kwaliteit en levering. Gebruiksvriendelijke website. Groot aanbod.

Pacct

Zocht matten voor de mini van mijn vriendin. Verrast door het ruime aanbod plus de mogelijkheid om de matten aan te passen naar je persoonlijke wensen.

Nico Termaat

Aardig

nee

Op 19 oktober matten besteld, tot op vandaag 6 november nog niets ontvangen. Er werd vermeld levertijd 3 a 5 werkdagen

Niets ontvangen

Meer stiptheid

Betty de Ruiter

Veel keuze, goed geprijsd, goede communicatie en snelle levering voor een product dat speciaal voor jou als klant gemaakt wordt.

Matten worden in dezelfde vorm gemaakt als de originele matten, dus geen universele matten die net niet passen of gaan schuiven. Daarnaast keuze uit verschillende materialen en keuze of je alleen de voormatten wilt vervangen omdat de achtermatten nog goed zijn. Ook vind ik het leuk dat de afwerking van de matten in verschillende kleuren mogelijk is (heb ik overigens niet gedaan) zodat je die af kunt stemmen op de kleur van je auto.

Geen.

Alex

Duidelijk en perfecte keuzemogelijkheid

Veel keuze

Goede kwaliteit producten met een zeer goede service. Bij de bestelde mat bleek dat het hakstuk hinderlijk was tijdens het rijden, door de dikte van de mat. Dit heb ik aangegeven en is vervolgens...

Zeer goede service
Snelle levertijd, ondanks maatwerk
Goede kwaliteit producten

Rik

Prima ervaring. Ik had 2 matten besteld voor mijn BMW X3.
De levering was zoals geinformeerd een paar dagen na de bestelling. Heel correct.
De matten zelf zijn heel goed van pasvorm en...

Kwaliteit en service

Niets