Goede service, duidelijke website

Ontzettend leuk dat je de randen van de matten in een zelf gekozen kleur kan laten maken, de matten zijn betaalbaar en van zeer goede kwaliteit

Tom

Goed! Op een fijne en makkelijke manier goed.passende mat gekocht voor om de auto

Veel keuze mogelijkheden

Nvt

(HTPA) Husmann Technisch Product Advies

Matten Online heeft een mooi product geleverd die naar verwachting past in mijn BMW. Het opschrift van bedrijfsgegevens zijn duidelijk en netjes.
Duidelijk is dat Matten Online een prima...

Prima gelevert product en feedback ontvangen.

Er wordt aangeven dat er een bedrijfslogo op de matten geslikt/ gedrukt kan worden, in ons geval is dat niet gelukt. Ons logo blijkt te ingewikkeld te zijn voor productie.
Een geschreven waarschuwing op de site had teleurstelling kunnen voorkomen.

Johan H. te Bemmel

Mijn ervaring is een erg prettige en in de contacten erg klantgericht.

De website is erg duidelijk

Als aandachtspunt zou ik willen benoemen dat de levertijd meteen duidelijk is en niety pas op een later moment in het proces.

Veel keuze tot personaliseren.

De mat aan de bestuurderskant is een stuk kleiner dan het origineel. Hierdoor ziet het stuk onder de pedalen er een beetje vreemd uit.

hotel grand Canal

Gewoon perfect pasvorm is goed
alleen het vast maken is even stoeien

pasvorm perfect

het vast maken of iets langere bevestigen punten die wat verder in body van de auto past

Snel

Jan

Duidelijke website. Verliep vrij vlot ondanks, feestdagen en het laten aanbrengen van een naam.

Duidelijk, vlot, keuze en goede kwaliteit

Yves Van Looy

Mooie perfect passende matten van een hogere kwaliteit en lagere prijs dan bij Tesla zelf.
Snelle levering en goede transportopvolging.
Ook het kunnen bijbestellen van een extra mat...

Kwaliteit zoals beloofd, een lagere prijs en een hogere kwaliteit dan de originele matten bij de garage.
Ook het kunnen bijbestellen van een extra mat voor de bestuurder is heel handig.

Goede ervaring en snelle levering

Snelheid