Matriks

DR

Op vrijdagnamiddag is men bezig de winkel boven te poetsen en te herschikken ... de dame die me te woord stond kon amper iets vertellen over Lexon Flip On/Off Alarm Cloc. ik dacht een oplaadbaar... Op vrijdagnamiddag is men bezig de winkel boven te poetsen en te herschikken ... de dame die me te woord stond kon amper iets vertellen over Lexon Flip On/Off Alarm Cloc. ik dacht een oplaadbaar exemplaar te hebben gekocht en blijkt nu met batterijen AA te werken

Beste DR, H,
Heel jammer om te horen dat je bezoek aan onze winkel tegenviel.
Beste DR, H,
Heel jammer om te horen dat je bezoek aan onze winkel tegenviel.
Susan, Cisse en ik doen ons uiterste best om iedereen een zo aangenaam mogelijke winkelervaring, service te bieden.
Een mailtje of telefoontje en we hadden dit heel graag onmiddellijk met jou opgelost door het product om te ruilen, geld terug, ... (dit kan nu nog steeds, indien niet gebruikt)
Mijn collega werkt nog niet zo lang bij ons, door het grote aanbod dat we hebben is ze nog niet altijd 100% op de hoogte van elk detail. Ze heeft zich dan ook vergist, aangezien er 2 varianten zijn, 1 met AA batterijen en een duurdere versie die oplaadbaar is.
De afgelopen weken hebben we veel leuke nieuwe dingen binnen gekregen, een kleine herschikking was aan de orde. Het kan een rommeltje veroorzaken, maar doordat we met een klein team zijn, moet dit helaas gebeuren tijdens de openingsuren.
Als er nog vragen zijn, laat gerust iets weten op tomvanderbeek@matriks.be of 032572114.
Fijn weekend,

Lieve Haazen

Prima !

Reactie Matriks:

Bedankt Lieve, fijn op te horen!
Fijn weekend,

Ilse Van Mol

Zeer positief

Gregory Gebruers

Geweldig aanbod en service !

Elien Keysers

Bliksemsnelle levering

Veronique Boghemans

Uitmuntende goederen en service

Dag Veronique,
Super leuk om te horen, bedankt!
Groeten,

Christophe Demets

Heel correct en snel

Edwin Groels

Prima service

Karen Van Brussel

Duidelijke website en zeer goede dienstverlening in de winkel