Matriks

Tineke De Rauw

Super webshop!
Vlotte levering, bestelling is correct verpakt.

I Albets

Klasse, duidelijk en snelle levering en met zorg en aandacht in gepakt

Patrick Van den Eynde

Prima service

Erwin Bruyninckx

Aankoop deurmat en lamp fermob

Roelants Diane

Goede ervaring, snel geleverd. Fijne service!

Martine Mallentjer

Correct (door Corona mss andere levering moeten voorstellen)

Reactie Matriks:

Hartelijk dank voor je review.
Jammer dat je ons een 1/10 geeft voor "snelheid levering".
Je koos voor de levermethode: "afhaling winkel", hier staat...
Hartelijk dank voor je review.
Jammer dat je ons een 1/10 geeft voor "snelheid levering".
Je koos voor de levermethode: "afhaling winkel", hier staat momenteel expliciet bij dat dit niet mogelijk is tijdens de COVID-19 sluitingsperiode. Omdat we zagen dat het een cadeautje was, zijn we dezelfde dag nog bij je langs geweest met de fiets om het toch af te leveren, maar helaas was er niemand thuis.
Direct daarna heeft mijn collega een bericht ingesproken op je voicemail voor verder af te spreken.
We proberen elke keer opnieuw te zorgen voor een snelle levering en contact te blijven houden met iedereen.
Aanstaande maandag gaat onze winkel terug open en ligt je pakketje klaar in geschenkverpakking voor afhaling in onze winkel.
Vriendelijke groeten,
Tom - Matriks

Martine Coremans

Ik ben heel tevreden over de manier van online bestellen, duidelijke website en snelle verzending.
Ik ben veel minder tevreden over één van de bestelde producten, nl. de kwaliteit van de sweeper/veger: die verliest veel haren en had er al niet zo veel. Dat is jammer.

Reactie Matriks:

Hartelijk dank voor je review.
Jammer om te horen, dat één van de producten niet helemaal is zoals de verwachtingen.
Als je ons een mailtje stuurt naar...
Hartelijk dank voor je review.
Als je ons een mailtje stuurt naar infodesign@matriks.be met foto, kunnen we even contact opnemen met Menu. Dit product vertoonde nooit eerder kwaliteitsproblemen, Menu is een degelijk merk, daarom zouden we het toch graag even verder onderzoeken.
Vriendelijke groeten,
Tom - Matriks

Apotheek Van Ghyseghem

Vlugge service

Joos Erna

Correct, professioneel en super leuke gadgets