Matriks

bert Stroo

goed aanbod vlotte levering maar GEEN fACTUUR ONTVANGEN !

Beste Bert,
Beste Bert,
De facturen worden automatisch verstuurd via onze webshop, direct bij het plaatsen van je bestelling, als je die toch niet ontvangen hebt, raad ik je aan in je SPAM folder te kijken. (dit durft al eens te gebeuren) Of via e-mail zijn we ook continue bereikbaar.
Jammer dat je ons ondermaats geeft op "info over verloop order", ondanks ik je bijna dagelijks persoonlijk mailde over het verloop van je bestelling.
Indien we toch iets beter hadden kunnen doen, mag je het mij altijd laten weten op tomvanderbeek@matriks.be

Catherine De Winter

Steeds een correcte en goede service

Beste Catherine,
Bedankt voor mooie review!
Dit wordt ten zeerste geapprecieerd.

Violet Bhatti

Online bestellen ging zeer vlot, alsook de afhaling ter plaatse. Zeer vriendelijk onthaal.

Steven H

Heel vriendelijke service, mooi aanbod, en zending was uitzonderlijk goed verpakt. Een aanrader.

Gunther Van Bladel

Ik vond op de website van Matriks de wijnkaraf van Menu. Op andere plaatsen en website 's was deze uitverkocht of waren het heel lange levertijden. Bij Matriks maandag besteld en woensdag geleverd.... Ik vond op de website van Matriks de wijnkaraf van Menu. Op andere plaatsen en website 's was deze uitverkocht of waren het heel lange levertijden. Bij Matriks maandag besteld en woensdag geleverd. Ondanks de slechte kritiek over B post. Ik ben enorm tevreden zowel over de service als over de aankoop. Als ik de kans heb of in de buurt van Antwerpen ben zal ik zeker de winkel zelf eens bezoeken. ???

Kim Deganseman

Zeer efficiënte en snelle afhandeling van weborders

Jo Van Damme

Een tevreden klant

Mia De Smedt

Ik bestelde een blauwe soeppot en twee kleine potjes, omdat ze in promotie waren. De bestelling, betaling en levering gingen vlot. Helaas bleek bij ontvangst dat enkel de twee kleine potjes blauw... Ik bestelde een blauwe soeppot en twee kleine potjes, omdat ze in promotie waren. De bestelling, betaling en levering gingen vlot. Helaas bleek bij ontvangst dat enkel de twee kleine potjes blauw waren, de grote soeppot was zwart. Ik kon de bestelling ruilen, maar dan moest ik ofwel naar Antwerpen rijden, ofwel de postkosten betalen. Dat heb ik niet gedaan.

Beste Mia,
Hartelijk dank voor je review.
Beste Mia,
Hartelijk dank voor je review.
Nogmaals onze excuses voor de foute levering, het terugsturen hiervan is echter volledig gratis. We kunnen je alsnog zonder meerkost de blauwe opsturen.

Bjorn Crols

Blij met mijn aankoop. Vond moeiteloos waar ik naar zocht op de website, en het kwam de dag erna al toe.

Helene Koningsveld

Geweldige service en goed aanbod!