Matriks

9.5/10

Prima service!

Fantastische service!

Wat fijn om te horen.
Leuk dat je koos voor onze fietskoerier dienst, hopelijk tot een volgende even goede ervaring!

Het Matriks Team.

Marianne Verhaert

Hoofdbemerking: mooie website, duidelijk, overzichtelijk. Maar levertermijn 1-3 werkdagen is in de huidige concurrentiële context ( vooral van buitenlandse online webwinkels (bol.com, Amazone) echt...

Beste Marianne,

Wat jammer om deze beoordeling te lezen, wij proberen dezelfde levertermijn als de giganten te bieden, maar spitsen ons vooral toe op een betere service na verkoop.

Elke bestelling die we binnenkrijgen wordt op dezelfde dag verzonden, wij leven dus wel degelijk de “volgende werkdag” leveren na. Er zijn altijd wel een paar pakketten die vertraging oplopen bij Bpost door onvoorziene omstandigheden, wat spijtig genoeg gebeurt en waar weinig aan gedaan kan worden.
Wij zouden heel graag op onze website plaatsen “vandaag besteld, morgen geleverd” maar proberen hierdoor de vertragingen bij de pakketjesdienst in te calculeren en beter te snel geleverd dan een verwachting die niet was ingelost.

Tot slot wil ik toch zeggen, dat ik het jammer vind dat u van ons hetzelfde verwacht als van Bol.com of Amazon. Deze diensten hebben de verwachtingen bij de consument zo hoog gelegd, dat het voor KMO’s zoals ons, onmogelijk is om te concurreren.

Wij hopen dat onze huidige klanten blijven komen voor de extra service die wij bieden en tevreden zijn met een leveringstermijn van 1-3 werkdagen.

Tom, Ann, Kyra & Eline.

Danang Triwibowo

Makkelijk en snel

Beste,

Hartelijk dank voor de mooie review!
Wij zijn blij dat je onze service apprecieert en zien je hopelijk graag terug voor een nieuwe bestelling.

Het Matriks Team

Ervaring was heel kort, en in dit geval is dat goed: een perfecte hele snelle levering. Mooie spullen die zorgvuldig verpakt waren.

Beste,

Bedankt om even de tijd te nemen om deze uitmuntende beoordeling achter te laten, dat appreciëren we. Geniet van je bestelling en tot een volgende aankoop!

Indekeu Kristiane/ Resea

Ik ben niet zo thuis in het online bestellen, het verliep zeer vlot

Dag Kristiane,

Bedankt voor deze leuke review, we zijn blij dat het goed gelukt desondanks je er toch weinig ervaring mee had. Hopelijk tot een volgende even goede ervaring!

Vlot en correct

Beste,

Bedankt om even de tijd te nemen en deze mooie score achter te laten.
Hopelijk tot een volgende bestelling!

Gunstig

Beste,

Hartelijk dank dat je de tijd nam voor deze fijne review! Wij zien je graag in de toekomst terug voor misschien een nieuwe bestelling.

Vriendelijke groeten van het Matriks Team.

Zeer goede ervaring , snelle levering , persoonlijk e-mail contact

Beste,

Een beetje een late reactie, hartelijk dank voor de mooie review! Fijn dat je onze service zo kan waarderen. We hopen je terug te zien voor misschien een volgende bestelling.

Het Matriks Team.