Matriks

Jj aa

Ik heb 11 dec 2019 iets besteld ..Ik krijg alleen een bevestigings mail dat de bestelling is ontvangen maar verder hoor ik niets, ook word levertijd niet bij het product vermeld, Nu heb ik een mail... Ik heb 11 dec 2019 iets besteld ..Ik krijg alleen een bevestigings mail dat de bestelling is ontvangen maar verder hoor ik niets, ook word levertijd niet bij het product vermeld, Nu heb ik een mail gestuurd met de vraag over levertijd/status...tot nu geen antwoord..vind ik wel jammer want de 19e ga ik weg, graag zou ik het voor de 19e willen ontvangen. Graag willen weten of het al verzonden is of niet..Ik mis dus informatie. Wel jammer en dus maar afwachten en hopen dat ik iets binnen krijg en op tijd...(1e x besteld bij Leon.be) ik zal nog een totale oordeel geven als ik het ontvangen heb...dan hopelijk een positieve oordeel :)

Reactie Matriks:

Beste Mevrouw jj, Wij, Matriks hebben een winkel te Museumstraat 18-22 Antwerpen, en tevens een webshop. Lexon is zeer beperkt in ons aanbod en het artikel waarnaar u refereert wordt door ons... Beste Mevrouw jj, Wij, Matriks hebben een winkel te Museumstraat 18-22 Antwerpen, en tevens een webshop. Lexon is zeer beperkt in ons aanbod en het artikel waarnaar u refereert wordt door ons niet verkocht. Immers, Lexon is een Frans bedrijf en de producent van uw artikel, wij hebben hier niets mee te maken. Wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn om uw review te annuleren en u tot de juiste partij te richten. Vriendelijke groeten, Tom - Matriks Antwerp

Tevreden

Beste,

Fijn dat je even de tijd nam om na je bestelling deze mooie beoordeling te geven, hopelijk tot een volgende bestelling!

anonymous

Alles verliep gewoon, er was geen enkel probleem.
Dit betekent doorgaans dat de werking héél goed is.

Beste,

Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot een volgende bestelling!

Anne jennen

Uitstekend

Beste Anne,

Super fijne review, waarvoor dank.
De kleine vertraging proberen we volgende keer te vermijden!

anonymous

Heel erg tevreden met de uitvoering van mijn bestelling!

Reactie Matriks:

Beste, Bedankt om even de tijd te nemen om ons een mooie score te bezorgen. Veel plezier met je bestelling en tot een volgende keer! Vriendelijke groeten en fijne feestdagen, Tom - Matriks... Beste, Bedankt om even de tijd te nemen om ons een mooie score te bezorgen. Veel plezier met je bestelling en tot een volgende keer! Vriendelijke groeten en fijne feestdagen, Tom - Matriks Antwerp

anonymous

Vlotte en snelle afhandeling. Levering van pakket goed op te volgen en zoals afgesproken tijdig geleverd.

Reactie Matriks:

Beste, Hartelijk dank dat je de tijd nam voor deze fijne review! Wij zien je graag in de toekomst terug voor een misschien nieuwe bestelling. Vriendelijke groeten en fijne feestdagen, Tom -... Beste, Hartelijk dank dat je de tijd nam voor deze fijne review! Wij zien je graag in de toekomst terug voor een misschien nieuwe bestelling. Vriendelijke groeten en fijne feestdagen, Tom - Matriks

anonymous

Supergoede service, correcte info over levering en heel mooi ingepakt cadeau! Happy customer ;-)

Beste,

Een super leuke review om te lezen!
Bedankt hiervoor en hopelijk tot een volgende even goede ervaring.

Senay

Perfect!

Dag Sensay,

Bedankt voor je fijne review.
Hopelijk tot een volgende even goede ervaring!

MM

Mooi assortiment, snelle en correcte service.

Beste,

Wat een fijne review! Geniet van je bestelling en hopelijk tot een volgende aankoop.

Vriendelijke groeten,

BZIX Consulting & Management

Uitstekend

Reactie Matriks:

Beste, Bedankt om even de tijd te nemen om deze mooie beoordeling te geven aan onze winkel. We hopen je gauw weer te zien, om je even goed van dienst te zijn. Vriendelijke groeten, Tom -... Beste, Bedankt om even de tijd te nemen om deze mooie beoordeling te geven aan onze winkel. We hopen je gauw weer te zien, om je even goed van dienst te zijn. Vriendelijke groeten, Tom - Matriks