Makkertje

Kwaliteit valt tegen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Heb een matrasmolton en en een kussenmolton besteld.
Heb een matrasmolton en en een kussenmolton besteld.
De matras molton was erg dun, op de website lijkt hij van heel ander materiaal en veel dikker. Wel bijna €35 voor betaald, terwijl ik dikker materiaal had verwacht voor deze prijs, op een andere website voor de helft en wel realistisch afgebeeld.
De kussenmolton zou 50x70 zijn, maar was 60x70.
Heel jammer!

Stephan

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Na aankoop matrasbeschermer bleek deze een fabricagefout te hebben. Zonder problemen een nieuwe opgestuurd gekregen! Als er iets is dat veel zegt over een bedrijfs is het wel de after sales :)

ama Souhuwat

Top service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Op de site is het aanbod makkelijk te benaderen en het bestellen is in een handomdraai geregeld. Bestelling kwam binnen op de vooraf gesproken dag.

Kees

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Het was geen probleem om de bestelling via internet nog telefonisch te overleggen en te wijzigen. En nadat de leverancier verkeerde maatvoering van de bedlinnen had geleverd, werd dat zonder... Het was geen probleem om de bestelling via internet nog telefonisch te overleggen en te wijzigen. En nadat de leverancier verkeerde maatvoering van de bedlinnen had geleverd, werd dat zonder probleem verholpen. Klasse!

Eleveld

Snelle en hele nette oplossing

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Na levering bleek van één van de kussenbeschermers de rits defect. Keurig en snel opgelost!

Peter Frantzen

Ritsbare matras hoes
Keurig op verpakt op tijd geleverd.

Ravestein

Goed en zeker

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Beddengoed is altijd van prima kwaliteit en niet te duur.

Bruno Vermaeren

Zeer goede klanten dienst en perfecte handel.

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Na een bestelling bleek de kleur niet binnen door de recente overstromingen bij de leverancier. We zijn persoonlijk opgebeld en hebben samen een andere kleur gekozen die de dag erna is geleverd.... Na een bestelling bleek de kleur niet binnen door de recente overstromingen bij de leverancier. We zijn persoonlijk opgebeld en hebben samen een andere kleur gekozen die de dag erna is geleverd. Heel goede klantenwerking noemen wij dat. Houden zo en onze volgende bestelling is onderweg.

Privé

Matras bewaarhoes

Snelle service

Dick Dokter

Tevreden aankoop

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Bestel en betaal gemak. Goede communicatie. Site is overzichtelijk.