Ellen B

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Had per abuis de verkeerde maat besteld, werd prompt hersteld, zonder gedoe. Uiterst vriendelijk en professioneel.

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Breng- en ophaalservice uitstekend. Het matras voldoet aan de verwachtingen. Het gratis textielpakket idem.

Goed en duurzaam produkt!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Deze overtrek is luchtiger haalt het broeierige van een molton weg.

Sinon

Lange levertijd

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Bestelling geplaats van een opberghoes op 25dec. Site geeft aan dat voor kleine onderdelen de levering 1werkdag is. Ging er vanuit dat ik hem voor de 30ste binnen zou hebben. Die dag moest ik de... Bestelling geplaats van een opberghoes op 25dec. Site geeft aan dat voor kleine onderdelen de levering 1werkdag is. Ging er vanuit dat ik hem voor de 30ste binnen zou hebben. Die dag moest ik de hoes hebben voordat ik wegging. Uiteindelijk heb ik de hoes 3 januari ontvangen.

Walter De Jonge

Fantastische producten

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Prima bedrijf met topproducten tegen een goede prijs kwaliteitsverhouding

Annet Modderman

Zeer tevreden

Goede, snelle bezorging

RM

Tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Mijn pakket werd snel en goed verpakt verzonden, en het kussen ligt lekker, ik had een kussen van hetzelfde merk dat veel duurder was, maar ik kan nu na een paar nachten wel zeggen dat dit kussen... Mijn pakket werd snel en goed verpakt verzonden, en het kussen ligt lekker, ik had een kussen van hetzelfde merk dat veel duurder was, maar ik kan nu na een paar nachten wel zeggen dat dit kussen veel beter bevalt.

Prima verzorgd allemaal!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Correcte afhandeling en goed op de hoogte gehouden over de leverdatum, prima verzorgt dus!

Annemieke

Duidelijke website en snelle verzending

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Duidelijk website met makkelijk bestelproces, goede communicatie wbt bestelling & verzending en volgende dag in huis! Super fijn.

An Schuddinck

Levering

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Normaal gezien zou mijn pakket in een postkantoor geleverd worden. Ik werd correct op de hoogte gebracht dat er een probleem was waarbij we toch een thuislevering afspraken.
De dag nadien was...
De dag nadien was mijn bestelling geleverd, ondanks de huidige drukte.
Dank je!