Svend

Matras hoes. Waardeloos!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Slecht product, wou een matras hierin verplaatsen. Rits kapot eerste keer dat ik deze gebruik, hoes scheurt wanneer ik deze in m'n auto wil leggen. Absoluut waardeloos .

Sven

Matras hoes

Snelle levering.
Rits van de hoes na 1x trekken kapot , gelukkig zitten er ritsen op.

Eva

Topbedrijf!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Heel deskundig advies over de telefoon en daarna snel in huis en goede kwaliteit!

Famke

Matras opberghoes zeker naar verwachting!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik heb de matras opberghoes gekocht. Zelfs in de coronatijd was de bezorging snel. De hoe is precies wat hij beloofd. Ik was bang dat hij te krap zou zijn aangezien mijn matras 2.00m is, maar ik... Ik heb de matras opberghoes gekocht. Zelfs in de coronatijd was de bezorging snel. De hoe is precies wat hij beloofd. Ik was bang dat hij te krap zou zijn aangezien mijn matras 2.00m is, maar ik hoefde niet te proppen. Ik ben blij!

Elly Strausz

Alles perfect

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Van begin tot eind is alles prima gegaan. Veel informatie en goed afgeleverd.

pascale

Klantvriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

ik had een product van de verkeerde afmeting besteld en er werd mij zonder meerkost een product in de nieuwe maat toegestuurd. Zeer klantvriendelijke hulp aan de telefoon.

Volgens een beddenspecialist is er geen oplossing voor het opvullen van de naad tussen 2 matrassen. Alle oplossingen die er nu zijn zouden volgens zijn klanten niet werken. Dat geldt niet voor de... Volgens een beddenspecialist is er geen oplossing voor het opvullen van de naad tussen 2 matrassen. Alle oplossingen die er nu zijn zouden volgens zijn klanten niet werken. Dat geldt niet voor de matraswig! Topproduct, zelfs met alleen een enkel laken er overheen!

Snel en keurig verpakt!

Prima kwaliteit

Snel en correct geleverd

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Twee matrasopberghoezen besteld. Deze werden de volgende dag geleverd bij een afhaalpunt en zijn naar tevredenheid. Niets te klagen dus.

Mooi product snel bezorgd

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Goede sortering. Makkelijk bestelden snel bezorgd.