Heel tevreden over bestelling

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Prima informatie op de website. Soepele manier van bestellen. Bovendien snel en correct geleverd!

Rick

Matras opberghoes

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Goede stevige plastic hoes, zou nog beter zijn als er een sluitsysteem op zou zitten.

Tevreden over mastrashoes

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Matrashoes snel geleverd, handig om te verhuizen

Matrashoes 70 breed.

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Matras besteld en op tijd ontvangen. Netjes verpakt. Wel duidelijk breder dan de bestelde 70 cm breed. Verder tevreden.

Eddy Simons

Fijne stevige zwarte opberghoes

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Heb een zwarte opberghoes voor eenpersoonsmatras besteld.
Voldoet aan de verwachtingen,mooi afgewerkt en nog voldoende ruimte voor eventueel dekbed en kussens.
Zeer fijne beleefde en professionele klantenservice!
Ben zeer tevreden met het geleverde product, aanrader!!

Super

super

Dave

Prima bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Matras opberghoes besteld. Duidelijke en overzichtelijke site om te bestellen .snelle levering en een goed product. Kwaliteit/prijs prima in orde.

Goed materiaal, telefonisch goed bereikbaar, goede kennis van zaken

Verzending matras naar Portugal

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Het was spannend om een matras te bestellen voor de caravan in Portugal, vooral mbt de onzekerheid of het matras wel goed zou aankomen. Vandaag bericht ontvangen dat het matras is aangekomen op de camping in Portugal. Matrassen.nl wil ik hierbij bedanken voor de uitstekend service, de telefoontjes naar Portugal en het mij op de hoogte houden van het hele verzendproces. Hoe het matras slaapt weet ik nog niet daar kom ik pas over een paar weken achter. Een matras kopen via internet is en blijft lastig maar over dit bedrijf kan ik alleen maar 100% positief zijn. Nogmaals heel veel dank.