anoniem

Wat een pareltje in deze tijd.

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Erg fijn contact, behulpzame verkoper waar geen vraag te gek voor was. Super ervaring.

GG

Prima hoeslakens, precies wat ik zocht

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik zocht 2 hoeslakens voor mijn nieuwe matras. Domelin biedt kwaliteit, matrassen.nl een goede prijs en service, bedankt!

prima

prima

Erna Leckie

Weer een goede ervaring bij het Matrasatelier

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Na 3.5 jaar weer naar het Matrasatelier geweest, maar nu om matrassen te laten maken voor in de caravan.
Verkoper Vincent heeft ons voorzien van goed advies en meegedacht. Wij waren redelijk snel met het nemen van een beslissing en de aankoop was snel gedaan. Na een laatste controle in de caravan zijn we tevreden en met een goed gevoel vertrokken richting huis.

Roland Van Doorslaer

Recensie

Betrouwbare firma, snelle levering

Harry

Top service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Matras hoes niet geleverd fout bij postnl belletje naar matrassen.nl werd opnieuw bezorgd en geleverd gewoon top service ik beveel matrassen.nl aan

Albert V

Na in het hotel Manor in A'dam op een hoofdkussen van Bonnanotte te hebben geslapen dit geweldige kussen via Matrassen.nl aangeschaft. 2 dagen later heerlijk geslapen. Is een aanrader.

Gerard

Super snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Bestelling gedaan voor matras zakken. Super snel geleverd en mooie kwaliteit.

Gerard Krijnen

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Verkeerde kussen geleverd ,maar zelfde dag juiste kussen opgestuurd ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘