Jakub Mazur

Goede prijzen en aanbod met wat ergernis.

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Goede prijs, flexibel in aanbod; kernen zonder tijken en meestal snel bereikbaar.

Wat minder goed is dat toen ik niet werd gewaarschuwd hoeveel harder de topper+medium matrass zijn dan zacht matras, ook kon mij oude matras niet worden meegenomen terwijl ik dat wel had aangegeven.

Eline Van Bennekom

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Bestellen ging erg soepel, nette prijzen. Toen ons product (waar we er meerdere van hadden besteld) slechts gedeeltelijk leverbaar bleek, belde er keurig iemand op en werd de hele bestelling op ons... Bestellen ging erg soepel, nette prijzen. Toen ons product (waar we er meerdere van hadden besteld) slechts gedeeltelijk leverbaar bleek, belde er keurig iemand op en werd de hele bestelling op ons verzoek twee weken opgeschoven. Erg prettig!

P.J Prins

Topmatrassen met een topmatras.

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Goede en vriendelijke Service.

Aaltje

Uitstekend prijs-kwaliteitverhouding, snelle service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Het product dat ik besteld heb voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen. Ook de snelle levering is erg fijn.

Knoop

Matrassenzak als kussenhoes

Snelle levering. Netjes verpakt. Goedkoop

Martijn Raap

Niks op aan te merken

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

De producten zijn van goede kwaliteit en niet te duur, en de levering was ook goed en snel. Al met al een prettige online shop ervaring dus.

Matrassen.nl

Het betreft om een opberghoes voor 1 persoons dekbedden. Het is een geweldig ruime hoes. Er kunnen met gemak 2 dekbedden in!
Ben zeer tevreden, en ook een snelle levering.

Goed!

Fijn matras en vriendelijke klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Vriendelijke klantenservice en het matras bevalt heel goed

Janneke

Kussen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Makkelijk te bestellen. Twijfelde wel omdat je niet achteraf kunt betalen. Vooral omdat ik dit bedrijf niet ken. Maar verzending ging vlot en snel.

Albert

Heerlijke kussens

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

2e kussen die we hebben gekocht. Bonnanotte 1600gram. Slap3n super. Snelle levering.