Walter De Jonge

Super tevreden over deze onderneming

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Prima service en zeer goede communicatie. Heel degelijke materialen

Lies Stoffels

Prima molton!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Goed bereikbaar en goede kwaliteit molton!

Super

Aanrader!

MW

Matras opberghoes

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Bestelproces vlot, bestelling ook snel in huis

Chantal

Goed produkt, snelke levering.

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

De bestelde matrascover werd snel geleverd en het is inderdaad een mooie, stevige hoes. Erg blij mee!

Extra stevige kussens

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Heerlijke kussens. Wij hebben de extra stevige kussens. Iets te stevig voor ons, dus we gaan ook nog de stevige (1400gr) bestellen. Staat ook heel mooi op bed

Zwinkels

Snelle afhandeling.

Gewoon uitstekende dienstverlening!

Theo

Top

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Prima kussen besteld prima service was huisnummer vergeten in te vullen er werd dag erna gelijk gebeld dus was top.

Zeer goede en welkome ervaring

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Heel fijn dat ze mij telefonisch op de hoogte hebben gehouden zeker omdat de levertijd wat langer duurde dan werd aangegeven op de website. En omdat ik op het punt sta van verhuizen begon ik mij een... Heel fijn dat ze mij telefonisch op de hoogte hebben gehouden zeker omdat de levertijd wat langer duurde dan werd aangegeven op de website. En omdat ik op het punt sta van verhuizen begon ik mij een beetje zorgen te maken of de matras op tijd zou zijn. Het jammere vond ik wel dat ik de aflever dag niet kon kiezen dus ik moest iemand vragen om de matras in ontvangst te nemen in plaats van mijzelf. Wel hebben ze de matras even boven naar de slaapkamer gebracht dus dat ook zeer zeker een plus

C.M.J. Lammers

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Ik heb twee matraszakken en twee opberghoezen voor beddengoed gekocht. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de artikelen en de snelheid waarmee ik ze in huis had. Een dag na de bestelling al.