Chr. Van der Spank

Meedenkende mensen

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Al eerder dekbed hoezen besteld, bij een nabestelling de verkeerde hoes gekozen wat werd opgemerkt door iemand in het bedrijf. Top, ik kon het daarom corrigeren.

Izzy Heemskerk

Fijn kussen en service!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Fijn kussen en goede service!

Kirsten

Super

Goede service!

A. van der Ploeg

2-persoons hoeslaken besteld

Duidelijke communicatie, goed aanbod

Kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Werd wat later bezorgd. Goede kwaliteit

Scherpe prijs

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Prima website, artikel scherp geprijsd. De communicatie over de stand van zaken wat betreft de levering zou wat duidelijker kunnen. Wij wisten zelf dat het artikel een levertijd had van 14 dagen... Prima website, artikel scherp geprijsd. De communicatie over de stand van zaken wat betreft de levering zou wat duidelijker kunnen. Wij wisten zelf dat het artikel een levertijd had van 14 dagen doordat we ook bij andere winkels hadden gekeken, maar als je dat niet weet, kom je dat op deze website ook niet tegen en dat wordt ook niet bij je bestelling erbij gezegd. Verder prima geregeld.

R. Borecki

Aankoop via webshop

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Komt beloofde afspraken netjes na en snelle levering van producten

Goede kwaliteit en service

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Producten zijn van goede kwaliteit. Levertijd zoals beschreven. Vriendelijke mensen. Fijne service dat ook het oude matras wordt meegenomen.

John Looijen

Top!

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Had per ongeluk het verkeerde laken toegestuurd gekregen, maar de verpakking kapot getrokken en weggegooid. Was geen probleem. Heb toch de goede toegestuurd gekregen!

Matrasbeshermers

Beschrijf hier uw ervaring met Matrassen.nl

Keurig verpakt geleverd en mooie volle kwaliteit moltonstof