Matchu

Dave Tempelman

Netjes geregeld en op tijd geleverd.

2x medicijnbal 3 kg

chris Rijpsma

Buiten gewoon vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon.

Wat heb je besteld?

Resistance band die van zeer goede kwaliteit is. Sterker dan verwacht. Kocht de rode versie en heb ondertussen ook een groene besteld. Ben sinds kort weer met fitness begonnen en neem de banden nu... Resistance band die van zeer goede kwaliteit is. Sterker dan verwacht. Kocht de rode versie en heb ondertussen ook een groene besteld. Ben sinds kort weer met fitness begonnen en neem de banden nu ook mee op reis om door te kunnen gaan met de oefeningen. Ben super tevreden.

Peter Boidin

Tot hiertoe geen klachten.Snel en juist geleverd.

Rolmat.Banden en matab

Louise van Toer

Hoelahoep

M.N

Goed, snelle levering

Weerstandsband

Marieke Bogaert

Fijn telefonisch contact gehad met het bedrijf over een vraag die ik had.

Wat heb je besteld?

Wigkussen voor in de auto

Danielle

Ik was op zoek naar 5 kg dumbbells en kwam al surfend bij Matchusports uit. Een verzorgde website waar naast producten heel veel info te vinden is. Top!

Binnen een week had ik mijn...

Binnen een week had ik mijn tweede bestelling geplaatst, omdat ik zo tevreden was over de proteïne bars. Bij het afrekenen zag ik dat de gratis verzending niet meteen werd toegepast.
Ik had een mail naar Matchusports gestuurd waarop snel en adequaat gereageerd werd.
Ze waren net over gestapt naar een nieuw verzendsysteem. Als dank dat ik dit had opgemerkt kreeg ik enkele extraatjes bij mijn bestelling. Die ga ik tzt testen.
Goede service!
Wil je je klanten houden, geef ze aandacht: zie en hoor je klant.

Wat heb je besteld?

Proteïne bars, set dumbbells van 5kg en proef samples van whey proteïne shake.

Patricia Post

Snel levering binnen 24 uur