Matchu

B Purperhart

Ik kocht een frisbee bij Matchu. Deze was met de post niet helemaal goed aangekomen. Heb de klantenservice van Matchu hierover een bericht gestuurd. Ik kreeg de volgende dag meteen een nieuwe... Ik kocht een frisbee bij Matchu. Deze was met de post niet helemaal goed aangekomen. Heb de klantenservice van Matchu hierover een bericht gestuurd. Ik kreeg de volgende dag meteen een nieuwe frisbee en een leuk kado thuisgestuurd. Dank u wel!

Frisbee

Karlien

Snelle levering, heel goede prijs-kwaliteit!

Gewichtsschijven

Arnoud Meijer

Goede producten voor een zeer aantrekkelijke prijs, makkelijk te bestellen en heel snel geleverd. Kortom zeer tevreden!

Hexa dumbells

Alfred

Snelle levering, netjes verpakt & gratis verzending ondanks hoog gewicht. Product tot nu toe erg goede prijs/kwaliteit

2x 25kg verstelbare dumbbells

Charlotte

Prachtige sup, met goede kwaliteit bijgeleverde accessoires. Alles past met gemak in de rugzak, er is zelfs nog ruimte over voor extra spullen als je zou willen. Heel blij mee.

Sup bord

Arne Siewertsen

Eerst pakketje zoek geraakt bij PostNL; even contact opgenomen en zonder probleem een nieuwe laten opsturen. Moest even wachten omdat de voorraad op was, nu binnen.

Foam roller

Simone Mensink

Goede snelle service

Sample eiwitshakes

Anna Neve-Vanwijnsberghe

Snelle levering. Fijne spullen. Ook heel fijn zijn de instructiefilmpjes op de site, bijvoorbeeld over de weerstandsbanden voor de bilspieroefeningen. Ik doe ze nu allemaal.

Wat heb je besteld?

Yogamat, dumbells, fitnessbal, weerstandsbanden.

Jeannet Pluymert

Werkt prima, in het begin wat blauwe plekken omdat de huid er aan moet wennen.

Fitness hoelahoep

Peet

Snelle levering, goed verpakt.

Matchu cups