Jiskje De vries

Vertrouwd, veilig, levenservaring, persoonlijke groei

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Of mijn kind zich wel zou gaan thuisvoelen op het schip

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Heel goed. Alles is goed verlopen voor mijn kind

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Nieuwe vrienden, nieuwe levensvisie, superfijne tijd gehad

Avontuurlijk, open-minded

Wat is verder nog leuk/interessant om te vertellen aan mensen die overwegen om met Masterskip mee te gaan?

Een reis die je geestelijk laat groeien en een ander deel van de wereld en mensen laat zien

Jan Westra

Betrokken; ondernemend; gaan!; commercieel

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Masterskip zat stevig te pushen op definitief inschrijven

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

goed bereikbaar; meedenkend; Masterskip heeft zaken goed voor elkaar met kwalitatief goede mentoren en scheepsarts

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een dochter die niet meer naar school wil, maar direct terug wil naar boord. Onze dochter heeft tijd nodig om thuis weer te landen en te aarden.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Aan iedereen die iets met water heeft. Goed voor sociale vaardigheden

Ellen L.

Goed georganiseerde, fantastische ervaring

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

heel goede ervaring , onze zoo heeft de reis van zijn leven gemaakt en een onvergetelijke ervaring opgedaan

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Nog moeilijk te zeggen, nu een dip dat het allemaal voorbij is

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

aan alle jongeren maar eigenlijk speciaal aan jongeren die juist niet dit soort mogelijkheden hebben, uit sociaal zwakkere gezinnen. Of gezinnen met een zieke ouder.
Deze kinderen lijden veel...
Deze kinderen lijden veel meer onder corona dan de kinderen in de wat weerbaarder gezinnen. Mijn indruk is dat de kinderen die in deze groep deelnamen juist uit gezinnen kwamen met veel veerkracht en mogelijkheden. Voor ons is het fantastisch geweest maar ik zou het eigenlijk nog veel meer een andere groep jongeren gunnen. In mijn werk zie ik veel verdriet, eenzaamheid, zorgen en somberheid bij jongeren die thuis klem zitten. Voor hen kan meer thuis zitten schadelijk zijn, zeker in deze fase van hun leven. ik zou de Wylde Swan willen vullen met deze jongeren. En deze naast school en de reis en contact met ander trainees ook extra mentale ondersteuning geven.

niet twijfelen, kies voor het avontuur!

Petra van der Linden

Avontuur, leerzaam, uitdaging, levenservaring, uniek

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Uitstekend. Zeer goede organisatie en communicatie.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Onze dochter heeft een fantastische reis gehad en een geweldige ervaring opgedaan waar ze veel van geleerd heeft en op persoonlijk en sociaal vlak is gegroeid.

Iedereen

E.S.

Vriendschap, uitdaging, doorzetten, levenservaring, leren, zeilen,

Geen andere twijfels.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Fantastische ervaring. Zeer goede communicatie, professionele organisatie, geweldige begeleiding aan boord. Als ouders werden we ook goed op de hoogte gehouden en de school kreeg ook verslagen van... Fantastische ervaring. Zeer goede communicatie, professionele organisatie, geweldige begeleiding aan boord. Als ouders werden we ook goed op de hoogte gehouden en de school kreeg ook verslagen van de vorderingen van onze dochter. Echt top!

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een dochter die zelfstandiger en zelfbewuster terug is gekomen. Veel nieuwe vriendschappen heeft opgedaan. Losser is geworden. Een werkelijk fantastische tijd heeft gehad en ongelooflijk moest... Een dochter die zelfstandiger en zelfbewuster terug is gekomen. Veel nieuwe vriendschappen heeft opgedaan. Losser is geworden. Een werkelijk fantastische tijd heeft gehad en ongelooflijk moest wennen toen ze weer terug was. Een lifechanging experience. Veel zeilskills opgedaan en ervaren hoe het is om 's nachts wacht te lopen etc. Ook als ouders enorm meegenoten van een afstand.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

In principe zou ik ieder kind zo'n waardevolle ervaring gunnen. Ik denk wel dat het helpt dat je houdt van aanpakken.

Het hele proces van begin tot eind is ongelooflijk leerzaam. Laat je kind dus ook vooral zelf een gedeelte van de reis bij elkaar verdienen. Dit is echt onderdeel van het leerproces. Als je de reis... Het hele proces van begin tot eind is ongelooflijk leerzaam. Laat je kind dus ook vooral zelf een gedeelte van de reis bij elkaar verdienen. Dit is echt onderdeel van het leerproces. Als je de reis volledig aan je kind schenkt heb je wat mij betreft het concept van dit avontuur niet begrepen;-). En wat ik nog wil zeggen over de kosten...het is een hoop geld maar niet duur voor wat je ervoor terugkrijgt.

Marieke van Maarseveen

Prachtige leerzame ervaring

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Hoe komt een kind na zo'n avontuur terug in een lockdown. Enorme overgang waar ze nog midden in zit. Dit is echt een ander verhaal dan in een niet COVID periode.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Kind heeft een mooie reis gehad. Lastig om niet weer helemaal te landen en ook vervelend dat ze er last van heeft dat klasgenoten haar niet willen zien omdat ze weg is geweest in corona tijd. Er... Kind heeft een mooie reis gehad. Lastig om niet weer helemaal te landen en ook vervelend dat ze er last van heeft dat klasgenoten haar niet willen zien omdat ze weg is geweest in corona tijd. Er speelt hier natuurlijk ook jaloezie.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een heel tevreden en gelukkige dochter die vooral heel erg veel zin had in lekker eten.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Ondernemende kinderen die verder willen kijken dan het standaard schoolprogramma.

Geef een kind wel koekjes mee. Kinderen kunnen nergens iets kopen tijdens COVID. En de voorraden aan boord zijn beperkt. Er was regelmatig te weinig eten.

Alko

Helder Direct Informeren

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Super: Voldoende informatie, op het juiste moment.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Tevreden ouders en een intens gelukkige zoon.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Aan iedereen die zijn horizon wil verbreden, zelfstandiger wil worden en een uniek avontuur wil meemaken met een geweldige groep nieuwe vrienden.

Het is heerlijk om na afloop pas alle verhalen te horen met bijbehorende foto’s! Dat is het voordeel van beperkt tot geen bereik!

Saskia Spruijt (moeder van Julia Spruijt)

Degelijke en betrouwbare organisatie, goede communicatie, de inventiviteit en het doorzettingsvermogen was groot om in corona tijd toch de reis door te laten gaan. Echt petje af!

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Helemaal in het begin (ruim een jaar geleden) had ik wat moeite om voldoende informatie te vinden over de organisatie Masterskip en Wylde Swan en informatie over de bemanning van het schip. De... Helemaal in het begin (ruim een jaar geleden) had ik wat moeite om voldoende informatie te vinden over de organisatie Masterskip en Wylde Swan en informatie over de bemanning van het schip. De voorlichtingsbijeenkomst bracht niet veel meer duidelijkheid op deze punten en de website was zo'n jaar geleden ook nog niet zo duidelijk. Inmiddels is de website verbeterd zag ik en hebben we met de voorlichting voor de reis 2 van Julia alle benodigde informatie ruim gekregen.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Super! De voorbereidingen voor de reis waren zeer uitgebreid en zorgvuldig, zowel voor ons als voor Julia. We werden zeer goed voorbereid middels de online voorlichtingsbijeenkomst en de vele... Super! De voorbereidingen voor de reis waren zeer uitgebreid en zorgvuldig, zowel voor ons als voor Julia. We werden zeer goed voorbereid middels de online voorlichtingsbijeenkomst en de vele overduidelijke mails van Nynke. Ook tijdens de reis werden we goed op de hoogte gehouden door Nynke en de mentor van Julia Gijs. Het was ook erg leuk om de vele blogs te lezen op de site. We volgden ze op de voet op die manier, tesamen met de tracker waarop we konden zien waar de Wylde Swan was. Kortom, ook voor ons als ouders was het zo een onvergetelijke ervaring.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Met name de fantastische en onvergetelijke ervaring van Julia. Ze is echt overenthousiast over de hele reis. Ze heeft het waanzinnig leuk gehad met de hele groep, de bemanning en de docenten. Het... Met name de fantastische en onvergetelijke ervaring van Julia. Ze is echt overenthousiast over de hele reis. Ze heeft het waanzinnig leuk gehad met de hele groep, de bemanning en de docenten. Het leven aan boord, het zeilen met de Wylde Swan en de bezoeken aan de prachtige eilanden waren fantastisch. Ze was ook zo enthousiast over de scheepsovername en de rollen (van bootsman en stuurman) die ze mocht vervullen. We hebben inmiddels prachtige foto's en filmpjes gezien. We hebben gezien dat het hele Masterskip avontuur Julia veel heeft gedaan. Ze heeft zoveel geleerd, over zichzelf, over het zeilen en over de eilanden die ze heeft bezocht. Het heeft allemaal een onuitwisbare indruk gemaakt op haar. Dit had ze echt niet willen missen. Voor ons is dat erg mooi om te zien. We zijn Masterskip, de bemanning en crew van reis 2 hiervoor zeer dankbaar!

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Sportieve en een beetje avontuurlijke kinderen.

Twijfel niet, altijd doen! Deze boodschap dragen we uit naar eenieder die we spreken over Masterskip.

A. D.

Avontuur, hechte groep, zeeziekte overwinnen, zwemmen, vette activiteiten

De prijs voor 5 weken weg

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Geweldig. Hele ervaren organisatie, dat merk je in de activiteiten die ze doen met de trainees, programma zit goed in elkaar, communicatie naar de ouders goed. En dochter had de time of her life.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Nieuwe vriendinnen, meer zelfvertrouwen, met schoolwerk bij gebleven.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Jongeren die van avontuur houden, tegen een stootje kunnen (zeeziekte, warm, weinig eten, 5 weken op elkaar en fysiek pittig met zeilen heisen en wacht lopen etc)

Het wordt een reis om nooit te vergeten!

Y de Heer

Transparante organisatie , goede informatie,