Paulien Hartog

Onvergetelijke ervaring, uitdagend, mooie afwisseling tussen zeiltraining en eilanden beleven, professionele en zorgzame organisatie

Geen vanwege super ervaring van zoon op Masterskip 5 jaar geleden

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Erg positief. Op basis van persoonlijk contact inzicht gekregen in professionele afweging van organisatie en slimme keuzes.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een gelukkige dochter die genoten heeft van de sociale contacten zonder internet in de veilige Masterskip bubbel en weer een grote stap naar zelfstandigheid heeft gezet.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Iedereen die zijn kind zo'n uitdagend maar veilig avontuur gunt op weg naar zelfstandigheid.

Evelien Daniels

Zeer professioneel, passie,

Geen twijfels!

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Fantastisch, dat Masterskip in deze periode deze reizen toch mogelijk hebben gemaakt is echt geweldig!!

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

We hebben 2 zeer blije en stralende meiden thuis, veel geleerd, nieuwe verantwoordelijkheden geleerd, briljante verhalen, vrienden voor het leven gemaakt, paradijselijke foto's en een onvergetelijke... We hebben 2 zeer blije en stralende meiden thuis, veel geleerd, nieuwe verantwoordelijkheden geleerd, briljante verhalen, vrienden voor het leven gemaakt, paradijselijke foto's en een onvergetelijke ervaring!

Iedereen!

Wat is verder nog leuk/interessant om te vertellen aan mensen die overwegen om met Masterskip mee te gaan?

Gewoon doen, een geweldige ervaring om je kind op deze leeftijd zo'n vrijheid te laten ervaren in een toch beschermde omgeving, briljant!

Ouders van MvS

geweldig, strakke organisatie, once a lifetime experience.

Geen.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Geweldig. We zijn als ouders gedurende de hele reis goed op de hoogte gehouden door de organisatie in Nederland. Ons kind heeft de tijd van haar leven gehad.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een voor ons kind unieke break van het Corona leven in Nederland, waarin vriendschappen voor het leven lijken te zijn ontstaan.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Aan iedereen die in is voor avontuur en flexibel genoeg is om te accepteren dat niet altijd alles loopt zoals gepland. En aan mensen die van hard werken houden.

Bij twijfel: doen! Volgens onze dochter (die de hele reis zelf moet betalen) is het elke Euro waard.

Adam Knoop

Goed georganiseerd, ondernemend

Erg goed

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Unieke ervaring, heel veel geleerd

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Ondernemende mensen, avontuurlijk, sociaal vaardig. Liefde voor zeilen.

Dat de organisatie erg goed is en er heel goed gecommuniceerd wordt. Wel handig en leuk om appgroep te hebben met ouders.

Witzenhausen

Proffesioneler kan niet. Goede communicatie. Vriendelijk. Zorgzaam. Open. Geweldig. Fenomenaal.

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Geen. Goede ervaring met oudere dochter. Dit was de tweede keer Masterskip.

10+!

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Iets school achterstand. Jammer. Hadden we niet verwacht.

Iedereen.

Het geeft zoveel, gaan!

Y. H.

Uitstekend georganiseerd; samenwerken; groeien; herinneringen maken; grenzen verleggen; afzien; levenservaring opdoen

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Top! Heel tevreden over organisatie, informatievoorziening, zorg voor de kinderen.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Ik vind het mooi dat ze als groep moesten opereren, ieders ego moest een stapje terug doen in het belang van de groep. Het was soms afzien, maar dat is ook een leerzame ervaring voor de kinderen van... Ik vind het mooi dat ze als groep moesten opereren, ieders ego moest een stapje terug doen in het belang van de groep. Het was soms afzien, maar dat is ook een leerzame ervaring voor de kinderen van nu die opgroeien in weelde. Sharing is caring, is dat juist in deze tijd niet heel belangrijk?

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Mensen die een uitdaging zoeken, die hun grenzen willen opzoeken, maar ook aan mensen die juist een extra zet nodig hebben om te leren dat niet alles vanzelf gaat en dat je soms offers moet brengen,... Mensen die een uitdaging zoeken, die hun grenzen willen opzoeken, maar ook aan mensen die juist een extra zet nodig hebben om te leren dat niet alles vanzelf gaat en dat je soms offers moet brengen, dat je moet 'werken' om iets te bereiken en dat je eigen belang soms moet wijken in het belang van de groep.

Het is een fantastische ervaring. Een ontdekking van een heel mooi stuk van de wereld. Het kost veel geld maar het is niet duur. Laat het je kind zelf betalen door te werken, crowdfunding enz., ook... Het is een fantastische ervaring. Een ontdekking van een heel mooi stuk van de wereld. Het kost veel geld maar het is niet duur. Laat het je kind zelf betalen door te werken, crowdfunding enz., ook dat is een leerzaam traject (offers brengen voor iets dat je heel graag wilt).

Monique de Bie

Professioneel, uitdagend, levenservaring

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Of onze dochter het wel echt leuk zou vinden. Het is toch moeilijk in te schatten van te voren hoe je je gedurende 7 weken op zee zal voelen..

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Echt ge-wel-dig. Wat een ervaring voor het leven van ons allemaal. De verhalen zijn nu, meer dan een maand na thuiskomst, nog steeds niet uitverteld.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een kind met een bredere blik op de wereld. Sharing is caring. Toegenomen zelfvertrouwen. I did this!
Wel nog steeds wennen weer aan het "gewone" leven. Extra lastig nu met de schoolsluiting.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Aan iedereen die een levendige herinnering wil toevoegen aan zijn middelbare schooltijd

Het is een goede les in loslaten voor ouders.

Patrick

Prachtige ervaring

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Na de voorlichting en goede informatie voorziening, geen.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Onze dochter heeft een hele mooie tijd gehad die ook leerzaam was in alle opzichten. Ook zorgen dat ze de financiën bij elkaar krijgt

Zelfstandigheid en persoonlijke ontwikkeling

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Iedereen die een stap wil/durft te maken

Doen

Sara

Onvergetelijk, droomreis, ontwikkeling

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Of school het goed zou vinden dat ik met deze reis meezougaan

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Geweldig! Ik heb heel veel nieuwe mensen leren kennen, waaronder mijzelf en heb de tijd van mijn leven gehad!

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Ik heb mezelf meer ontwikkeld, fysiek en mentaal en ik heb veel geleerd naast school, over zeilen en navigatie en dergelijke.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Avontuurlijke mensen die meer van de wereld willen zien, ook voor mensen die school en de manier van leren niet leuk vinden want Masterskip heeft mij daar ook mee geholpen.

Je leert heel veel en maakt vrienden voor het leven! Ook zie je meer van de wereld en leer je jezelf echt kennen.

Annemarie

Uitdagend, verrijkend, deskundig en betrokken begeleiding, genieten!

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Of de sponsoring en zelfstudie zou lukken omdat onze dochter pas twee maanden tevoren is ingestapt.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Boven alle verwachtingen, zowel qua zeilen als de sociale ervaring. Nu thuis omgekeerde heimwee!
Als ouders nauw betrokken en goed geïnformeerd.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Meer zelfvertrouwen en een beeld van wat ze wil en wat ze kan.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Iedereen die de uitdaging aan wil gaan, er valt voor iedereen iets uit te halen.

De ervaring omvat veel meer dan de reis, je leert een hoop over jezelf en kunt veel voor een ander betekenen.