Arno Swagemakers

Kwaliteit van onderwijs

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Prima ervaring, tot in de puntjes verzorgd.

Super ervaring

Vrienden en kennissen

Wat is verder nog leuk/interessant om te vertellen aan mensen die overwegen om met Masterskip mee te gaan?

Avonturen

Els

Fantastische ervaring
Betrokken en betrouwbaar

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Kleine twijfel of school wel toestemming zou geven, maar dat bleek gelukkig ongegrond. Mede doordat Masterskip meedenkt en op alle vragen antwoord heeft.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Heel positief. Je geeft met veel vertrouwen je kind mee aan het team van Masterskip

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een fantastische tijd voor onze dochter die al begon bij het voortraject met sponsoracties, op school alle lesstof bij elkaar krijgen etc. en uiteindelijk een hele mooie reis.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Ik gun iedereen zo’n mooie ervaring

Inge

Professioneel, persoonlijk, prettig, enthousiast

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Eigenlijk geen twijfel. We hadden en hebben enorm veel vertrouwen in Masterskip.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Enorm goed. Onze dochter heeft de tijd van haar leven gehad. De begeleiding op het schip was uitermate goed en professioneel. En de contacten met Masterskip in Nederland was ook zeer goed en prettig.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een dochter die op allerlei vlakken groei heeft laten zien: meer volwassen, zelfstandig, tikkeltje eigenwijs en vooral enorm gelukkig.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Ik kan geen uitzondering bedenken. Alleen als je last hebt van heimwee lijkt het erg lastig.

Het is een ervaring voor het leven en je krijgt vrienden voor het leven.

Adam Knoop

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Zeer positief. Communicatie en begeleiding vooraf en tijdens de reis, in het bijzonder in de crisissituatie (gebroken arm) was perfect.

Unieke ervaring

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Mensen die van zeilen houden en ondernemend zijn/van avontuur houden.

Masterskip heeft alles goed voorbereid, maar ook als er calamiteiten zijn wordt er heel goed geschakeld en gecommuniceerd.

Van Grieken

Professioneel, once-in-a-lifetime experience, vormend, ontwikkeling voor je kind

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Geen twijfels, maar meer de zorg voor je kind. Hoe gaat hij zich redden in een onbekende sociale omgeving.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Heel erg goed! Telkens als we dachten dat we wel iets zouden horen van Masterskip, werd er op professionele wijze gecommuniceerd.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een kind dat een fantastisch avontuur heeft meegemaakt (juist in Coronatijd) dat hij nooit meer zal vergeten. Waarbij hij gegroeid is en waarvan hij nog steviger en zelfbewuster teruggekomen is.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Aan mensen die ook het belang zien van ontwikkeling van hun kind buiten hun schooltijd.

Ook het jaar voorafgaand aan de reis hebben wij als ‘vormend’ voor onze zoon ervaren in de voorbereiding. Hoe krijg je het geld bij elkaar voor de reis, hoe neem je hier je verantwoordelijkheid in,... Ook het jaar voorafgaand aan de reis hebben wij als ‘vormend’ voor onze zoon ervaren in de voorbereiding. Hoe krijg je het geld bij elkaar voor de reis, hoe neem je hier je verantwoordelijkheid in, plannen & organiseren, presentaties geven, nieuwsbrieven maken, een baantje zoeken, enz. enz.

Sanne

Genieten, uitdagend, verrijking, veilige omgeving (technisch en sociaal)

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Geen echte bezwaren, wel spannend of sponsoring zou lukken en zelfstudie aan boord.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Nog beter en indrukwekkender dan verwacht, veel geleerd over zeilen en over mezelf in een groep en in het zelf plannen.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Enorm genoten, meer zelfvertrouwen meer idee wat ik wil en wat bij me past.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Iedereen die de uitdaging aan wil gaan, er is voor iedereen wat uit te halen.

Als je de kans hebt doen! Als je twijfelt zijn er allerlei mensen die je vragen kunnen beantwoorden.

Marjolein Elbers

Bijzonder professionele organisatie, heldere communicatie, gedetailleerde informatie (richting ouders/leerling/school).

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Dat er geen achterstand qua schoolplanning zou zijn.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Bijzonder goed! Geen enkele vraag is onbeantwoord gebleven. Zeer prettige sfeer.

Onvergetelijk.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Leerlingen die graag iets extra's doen / bereiken en niet opzien tegen een intensieve voorbereiding.

Ontwikkeling van leerling op vele fronten; uiteraard qua zeilervaring, maar ook qua doorzettingsvermogen, incasseringsvermogen.

Anne-Marie Boogaarts

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Geweldig. Een fantastisch team, wat bijzonder goed voor onze dochter gezorgd heeft. Helaas brak zonnetijden de reis haar arm.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Erg goed, onze dochter heeft een hele bijzondere tijd gehad. Heel veel geleerd en gezien.

Aan iedereen.

Laat je kind het merendeel van de kosten zelf bij elkaar verdienen.

Reis 1

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

De voorbereiding was super! We zijn als ouder meegenomen in elke stap dus hadden we er veel vertrouwen in. Echter vonden we de updates toen ze eenmaal weg waren summier. Je hoort dat ze terug... De voorbereiding was super! We zijn als ouder meegenomen in elke stap dus hadden we er veel vertrouwen in. Echter vonden we de updates toen ze eenmaal weg waren summier. Je hoort dat ze terug gevaren zijn omdat er iemand zijn arm brak, maar daarna niks meer. Zit deze persoon aan boord of niet. Er was blijkbaar een ouderapp groep waar wij niet in zaten wn ook meerdere ouders niet waar wij contact mee hadden dus wisten we niks tot de mail kwam. Ook naar t einde van de reis bleef info summier.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Mijn zoon heeft het fantastisch gehad. Valt nu wel in n gat. Mist de groep en de bedrijvigheid om hem heen.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Kinderen die meer willen dan leren op school.

Kirsten Andeweg

Eerst was de organisatie van Masterskip onbekend voor mij. Hoe goed zou die zijn? Hoe betrouwbaar? Hoe goed de begeleiding aan boord?

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

De organisatie bleek zeer goed en betrouwbaar. Met heldere communicatie. Erg prettig en goed!

Geweldig.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Kinderen die nieuwsgierig zijn en de wereld willen ontdekken op vroege leeftijd.

Het groepsproces vind ik heel boeiend, hoe dat groeit en hoe het kind zich daarin ontwikkelt.