Floris van Grieken

Gezellig

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Super goed alles was goed geregeld en het was erg leuk

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

En geweldige ervaring rijker en ook beter in voor mezelf studeren

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Iedereen, het is niet eens nodig om zeilervaring te hebben ik denk dat het goor wie dan ook een fantastisch avontuur is

Kristel Schlangen

Zelfstandig, gestructureerd, goede begeleiding, enthousiast, professioneel

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Lukt het met het schoolwerk?

Zeer positief

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

gestructureerd met schoolwerk bezig, meet zelfstandigheid, meer openheid, inlevingsvermogen, meer zelfvertrouwen

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

mensen die op zoek zijn naar avontuur en zelfstandig willen werken, die contact met anderen zoeken/maken,

Wat is verder nog leuk/interessant om te vertellen aan mensen die overwegen om met Masterskip mee te gaan?

Door het vasthouden van de gestructureerde werkwijze is onze dochter over gegaan. Zeilervaring is absoluut niet noodzakelijk om een goede tijd te hebben.

Inge de Vries

Prachtige sportieve en sociale ervaring!

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Onze zoon twijfelde of hij het geld bij elkaar zou krijgen, maar dat lukte prima: in 1 jaar had hij het hele bedrag bij elkaar

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Goed, duidelijke communicatie, de hele organisatie gaf veel vertrouwen

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een blije zoon, die nog meer van zeilen is gaan houden en veel leuke nieuwe vrienden heeft (ze komen vandaag allemaal hierheen!). Overgaan naar de volgende klas is helaas niet gelukt, dit had ook... Een blije zoon, die nog meer van zeilen is gaan houden en veel leuke nieuwe vrienden heeft (ze komen vandaag allemaal hierheen!). Overgaan naar de volgende klas is helaas niet gelukt, dit had ook met andere dingen te maken, maar focus houden op zo’n geweldige reis was lastig voor hem.

Avontuurlijke, sportieve doorzetters!

Uit de mond van mijn zoon:' Het komt wel goed met geld. Het is de reis van je leven. Je merkt pas hoe saai het thuis is als je met Masterskip mee bent geweest! Het varen verveelt nooit, ook niet op... Uit de mond van mijn zoon:' Het komt wel goed met geld. Het is de reis van je leven. Je merkt pas hoe saai het thuis is als je met Masterskip mee bent geweest! Het varen verveelt nooit, ook niet op al die dagen met alleen zee om je heen'.

Tries Scherpel - Zeilschool de Vuurtoren

Doelgericht, zorgzaam, aanpakkers, goede begeleiding, schouders er onder, los die tros, zeer zorgvuldige voorbereiding, leuk mensen, denken in oplossingen

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Geen twijfels, onze ervaring met Masterskip was al top.

Uitstekend.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Ole heeft een prachtige reis gehad en lieve leuke nieuwe vrienden gemaakt. Het heeft hem nieuwe inzichten gegeven die hem nu weer op koers brengen.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Masterskip is voor mensen die van mooie verhalen maken houden en die avonturen willen beleven. Dat dát onder schooltijd kan is een buitenkans!

Het is een bijzondere ervaring om ergens voor te sparen, voor te werken en er helemaal voor te gaan. Zeilen maakt kinderen zelfstandig.

Hugo de Keijzer

Goede leerschool, avontuurlijk, goed geörganiseerd

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Het is natuurlijk een behoorlijk bedrag wat de trainees bijelkaar moeten zien te krijgen.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Super, onbetaalbaar in positieve zin.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een onvergetelijk reiservaring in goed gezelschap

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Ik zou het wel aanbevelen aan mensen die het zelf als avontuur beschouwen.

Als je dit wil meemaken: ga ervoor!

Marjan Kouwen

Vertrouwen, goed georganiseerd, unieke ervaring.

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Geen twijfels. Stonden helemaal achter dit plan. Vooral omdat het schoolsysteem niet aansluit bij de manier van leren van onze dochter was dit een geweldige kans om daar even aan te ontsnappen.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Als verwacht. Een geweldige belevenis die we thuis mee konden beleven door de sailmails.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

School is nu nog nuttelozer dan daarvoor ;) Het blijkt effectiever zelf de stof tot je te nemen dan in de klas zitten en eindeloos de docenten aanhoren.
Verder een geweldige ervaring waarin...
Verder een geweldige ervaring waarin ze weer meer over zichzelf heeft geleerd, nieuwe vrienden heeft gemaakt en de drang naar avontuur nog groter is geworden.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Niet voor een bepaald type mensen. Ieder type mens zal er veel uit kunnen halen en veel leren.

Judith Geeratz

Geweldige ervaring, Boeiend, leerzaam, vormend, levenslessen

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Levensles en mijn zoon heeft heimwee terug naar de crew en boot.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Mensen die open staan voor avontuur en houden van reizen en zeilen.

Het is zo’n mooie ervaring geweest voor mijn zoon door de goede en persoonlijke begeleiding van de crew.
Ik heb op afstand meegenoten.

Familie Wassenaar

Waanzinnige ervaring, zowel de voorbereiding (fondsenwerving, planning) als de reis zelf (groepsdynamiek, verantwoordelijkheid, persoonlijke ontwikkeling, sociale vaardigheden).

Geen enkele twijfel.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Ik zou iedereen aan willen raden om deze kans te grijpen als je de mogelijkheid hebt. Het is een absolute verrijking voor je kind. Er is duidelijk verschil tussen de Carib-etappes en de Atlantische... Ik zou iedereen aan willen raden om deze kans te grijpen als je de mogelijkheid hebt. Het is een absolute verrijking voor je kind. Er is duidelijk verschil tussen de Carib-etappes en de Atlantische Oversteek zowel in karakter van kind als van reis.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Onze zoon kwam terug met flinke dosis nieuwe inzichten (telefoon weg = efficient werken), kennis, vrienden, levenservaring, avontuurzucht, toekomstplannen en voorsprong op school. Enige nadeel:... Onze zoon kwam terug met flinke dosis nieuwe inzichten (telefoon weg = efficient werken), kennis, vrienden, levenservaring, avontuurzucht, toekomstplannen en voorsprong op school. Enige nadeel: vanaf nu is school "saai en inefficient ingericht".

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Iedereen die verrijking en avontuur zoekt en niet vies is van een beetje fondsenwerving.

Je gaat geen spijt krijgen van deze life changer!

Danielle Gage

Goed georganiseerd, zorgzaam, prettige communicatie

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Of mijn kind zijn schoolwerk wel zou doen, de reissom bij elkaar wist te verdienen, de vrijstelling van school, een programma wist op te stellen met school.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Uitstekend: de kern van ons kind is onaangetast, maar doordat veel ruis wegviel heeft hij zich in korte tijd snel kunnen ontwikkelen en is nog zoveel meer zichzelf geworden.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een kind dat in korte tijd meer zelfvertrouwen en een groter zelfbewustzijn heeft gekregen, maar bovenal een kind dat zijn eigen route nu kan bepalen en een toekomstvisie heeft die volledig bij hem... Een kind dat in korte tijd meer zelfvertrouwen en een groter zelfbewustzijn heeft gekregen, maar bovenal een kind dat zijn eigen route nu kan bepalen en een toekomstvisie heeft die volledig bij hem past.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Kinderen die enthousiast zijn over zeilen en moeite willen stoppen in het voortraject (geld verdienen, communicatie met school). Ouders die hun puber los durven laten en willen zien opgroeien als... Kinderen die enthousiast zijn over zeilen en moeite willen stoppen in het voortraject (geld verdienen, communicatie met school). Ouders die hun puber los durven laten en willen zien opgroeien als eigen mens.

Masterskip is het ultieme loslaten in veilige setting. Maar je doet het als ouder niet alleen, de andere ouders zitten in hetzelfde schuitje en de organisatie van Masterskip is altijd aanspreekbaar.... Masterskip is het ultieme loslaten in veilige setting. Maar je doet het als ouder niet alleen, de andere ouders zitten in hetzelfde schuitje en de organisatie van Masterskip is altijd aanspreekbaar. Mijn kind is gegroeid, maar ik ben dat ook. Met zijn vertrouwen in zichzelf is dat van mij in hem ook enorm gegroeid. Zijn toekomstvisie veranderd en in mijn beleving ten goede. Onze onderlinge communicatie en band sterker geworden.

Liselotte

Leuk, leerzaam, nieuwe ervaringen, avontuur

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Het bedrag bij elkaar halen, ik wist niet of dat me zou lukken. En dat je dingen mist in Nederland.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een jetlag, een tan line en ik heb een iets breder beeld op wat ik na school wil doen, de wereld is een soort van open gegaan ik zie nu veel meer opties dan eerst.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Mensen die nieuwe dingen willen meemaken, nieuwsgierig zijn, avontuurlijk zijn en nieuwe mensen willen leren kennen.

Geniet echt van elke seconde want voor je het weet is het voorbij en probeer zo veel mogelijk te leren als je aan boord bent dus veel vragen stellen. En het eten is heel lekker behalve de havermout... Geniet echt van elke seconde want voor je het weet is het voorbij en probeer zo veel mogelijk te leren als je aan boord bent dus veel vragen stellen. En het eten is heel lekker behalve de havermout dus be prepared.