Ellen L.

Goed georganiseerde, fantastische ervaring

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

heel goede ervaring , onze zoo heeft de reis van zijn leven gemaakt en een onvergetelijke ervaring opgedaan

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Nog moeilijk te zeggen, nu een dip dat het allemaal voorbij is

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

aan alle jongeren maar eigenlijk speciaal aan jongeren die juist niet dit soort mogelijkheden hebben, uit sociaal zwakkere gezinnen. Of gezinnen met een zieke ouder.
Deze kinderen lijden veel meer onder corona dan de kinderen in de wat weerbaarder gezinnen. Mijn indruk is dat de kinderen die in deze groep deelnamen juist uit gezinnen kwamen met veel veerkracht en mogelijkheden. Voor ons is het fantastisch geweest maar ik zou het eigenlijk nog veel meer een andere groep jongeren gunnen. In mijn werk zie ik veel verdriet, eenzaamheid, zorgen en somberheid bij jongeren die thuis klem zitten. Voor hen kan meer thuis zitten schadelijk zijn, zeker in deze fase van hun leven. ik zou de Wylde Swan willen vullen met deze jongeren. En deze naast school en de reis en contact met ander trainees ook extra mentale ondersteuning geven.

Wat is verder nog leuk/interessant om te vertellen aan mensen die overwegen om met Masterskip mee te gaan?

niet twijfelen, kies voor het avontuur!

Score voor Masterskip: 4.5/5
Om welke reis (1 - 5) gaat het?: 3