E.S.

Vriendschap, uitdaging, doorzetten, levenservaring, leren, zeilen,

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Geen andere twijfels.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Fantastische ervaring. Zeer goede communicatie, professionele organisatie, geweldige begeleiding aan boord. Als ouders werden we ook goed op de hoogte gehouden en de school kreeg ook verslagen van de vorderingen van onze dochter. Echt top!

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een dochter die zelfstandiger en zelfbewuster terug is gekomen. Veel nieuwe vriendschappen heeft opgedaan. Losser is geworden. Een werkelijk fantastische tijd heeft gehad en ongelooflijk moest wennen toen ze weer terug was. Een lifechanging experience. Veel zeilskills opgedaan en ervaren hoe het is om 's nachts wacht te lopen etc. Ook als ouders enorm meegenoten van een afstand.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

In principe zou ik ieder kind zo'n waardevolle ervaring gunnen. Ik denk wel dat het helpt dat je houdt van aanpakken.

Wat is verder nog leuk/interessant om te vertellen aan mensen die overwegen om met Masterskip mee te gaan?

Het hele proces van begin tot eind is ongelooflijk leerzaam. Laat je kind dus ook vooral zelf een gedeelte van de reis bij elkaar verdienen. Dit is echt onderdeel van het leerproces. Als je de reis volledig aan je kind schenkt heb je wat mij betreft het concept van dit avontuur niet begrepen;-). En wat ik nog wil zeggen over de kosten...het is een hoop geld maar niet duur voor wat je ervoor terugkrijgt.

Score voor Masterskip: 5/5
Om welke reis (1 - 5) gaat het?: 2