Grace Deighton

Dit is de 1ste keer dat ik iets bestel bij massamarkt dus veel ervaring heb ik niet.

Het sterkste punt is de vlotte levering

Jan

Het was de eerste keer dat ik wat besteld maar goede en snelle service

Vandaag besteld morgen in huis

Anthony

Zeer slecht. Product niet geleverd, maar wel betaald.
Zeer slecht. Product niet geleverd, maar wel betaald.
Reken niet op een reactie van de klantendienst als het fout gaat. 6 mails verstuurd en 2x gebeld. Geen reactie. Klacht bij consumentenbond is laatste mogelijkheid...

N.VELSTRA

Super!

Snelle levering.

Neel Van der wey

De levering was snel, was op zich goed verpakt maar ondanks dat was er een snoeppot stuk ik heb een e-mail met foto gestuurd maar tot mijn spijt er niks van gehoord

Ina

Goede service. Bestelling was niet helemaal in orde, alles gecrediteerd, zelfs de verzendkosten. Top!

Snelle reactie en afhandeling.

Miranda Goossen

Zeer en Zeer SLECHT, Ik had een bestelling ontvangen die kapot uit de verpakking kwam. 5 min na ontvangst gebeld met Massamarkt en uitgelegd ik zou terug gebeld worden. Mooi niet. het gaat maar om... Zeer en Zeer SLECHT, Ik had een bestelling ontvangen die kapot uit de verpakking kwam. 5 min na ontvangst gebeld met Massamarkt en uitgelegd ik zou terug gebeld worden. Mooi niet. het gaat maar om een paar euro en daar gaar het mijn niet om maar als iets kapot is moet je dat afhandelen.
Dit was de eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb.
met vriendelijke groet Miranda

van der giessen

Heel slecht

L Martens

Snelle levering , doch weinig info zoals bevestiging order en geen factuur ontvangen digitaal alsook bij levering

Mw E IJZERMANS

Top service!!

Zeer snelle bezorging !!!