Particulier

Alles was zeker in orde , en correct Dank u .

Particulier

Alles was zeker in orde , en correct Dank u .

Schmitz

Goede en snelle service

goede producten voor lage prijzen

Esmee

Topservice

Goede klachtafhandeling en erg vriendelijk te woord gestaan

Karin

Goed telefonisch bereikbaar. Kon mijn wens kenbaar maken en zonder probleem werd dit gedaan. Erg blij mee.

Keuzeproduct was na telefoontje direct te regelen.

Dirk den Hollander

Leuke webshop met een uitstekende service. Klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam

vlotte levering, goed verpakt, volgens mij goede prijzen (niet duur)

Hetty

Prima bedrijf. Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Super snelle levering.

Snel

Banketbakkerij Dorgelo

Wij hebben latex handschoenen besteld en ontvangen. Het product is anders en voldoet helemaal niet, het is anders dan op de foto!

Communicatie

Sali

Zeer slecht

Reactie Massamarkt:

Goedemorgen, wat vervelend dat je ons zo slecht beoordeeld. Klanttevredenheid staat hoog bij ons in het vaandel. graag zouden wij in contact treden om het probleem op te lossen voor u! u kunt... Goedemorgen, wat vervelend dat je ons zo slecht beoordeeld. Klanttevredenheid staat hoog bij ons in het vaandel. graag zouden wij in contact treden om het probleem op te lossen voor u! u kunt contact opnemen via klantenservice@massamarkt.nl. Wij staan voor u klaar!

Smit

Ik kan nog geen ervaring geven, want ik heb de zandbak die ik besteld heb nog niet binnen helaas. Ik zou dinsdag een mail krijgen hoe laat deze zou komen. Niet gehad. Misschien vandaag. Hoop ik.

Tot nu toe nog geen aanbeveling. Wie weet komt dit nog