Orinda Brouwer

Hele goede service! Er was iets mis gegaan met de bestelling maar keurig en zeer snel opgelost!

Snelle vriendelijke en goede service

Orinda Brouwer

Snelle vriendelijke en goede service

Fred

Snel en Goed

Dana

Snelle reactie en goede service.

B. Simons

Prima service

Prima service, snelle afhandeling

Evelien Berinckmeijer

Prima bedrijf, goede klantenservice. Gisteren gesproken met de heer Visser, deze heeft mij zeer goed op weg geholpen om een goede keuze te kunnen maken. In de tijd dat alles te snel moet, nam hij... Prima bedrijf, goede klantenservice. Gisteren gesproken met de heer Visser, deze heeft mij zeer goed op weg geholpen om een goede keuze te kunnen maken. In de tijd dat alles te snel moet, nam hij echt even de tijd voor mij. Een aanrader dit bedrijf.

vriendelijk contact

Massamarkt

Ik koop hier nooit meer. Product geleverd voldoet niet aan omschrijving. Ik wil de overeenkomst herroepen, maar krijg geen enkele reactie op emails. Pas na een negatieve google review kan ik de... Ik koop hier nooit meer. Product geleverd voldoet niet aan omschrijving. Ik wil de overeenkomst herroepen, maar krijg geen enkele reactie op emails. Pas na een negatieve google review kan ik de spullen retourneren en wordt toegezegd dat ik mijn geld terugkrijg. De producten hebben ze al meer dan 5 weken terug ontvangen. Geen reactie, geen geld terug, geen reactie op emails etc. Dit riekt naar oplichterij.

Hossam

Product slecht maar verzending top

Verzending snel

Reactie Massamarkt:

wat vervelend dat het product niet aan je wensen voldoet. Het product mag uiteraard kosteloos retour. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen en wij zorgen ervoor dat wij dit voor jou oplossen!

Smit

Prima bedrijf. Pakket goed geleverd.
Wat vragen via de mail werden heel snel beantwoord. Heel blij mee ?

Goede levering

Gonnie

Tragisch

Reactie Massamarkt:

ik zag uw review. kunt u ij vertellen wat er niet goed is gegaan met uw bestelling. wij lossen dit graag voor u op! Excuses voor het ongemak , we horen graag van u!