Bernard Wormgoor

Slecht. Zonder reden op te geven werden minder exemplaren opgestuurd en ook teveel betaald werd niet ongevraagd terug gestort. Verder lange =mailwisseling nodig om alles in orde te krijgen.

Chris de Haan

Goede producten voor een goed prijs

Snelle levering en een product van kwaliteit

Sjors

Geweldig, snelle levering, goede informatie van verzending, goed verpakt. En een mooi product voor een scherpe prijs

Snel, scherpe prijs

I oud

Wel goed, op tijd geleverd. Alleen het luchtje wat we besteld hebben , ruikt niet zoals we hadden gewild. We hebben van gils frosted van 75 mil gekocht. We hebben altijd van gils frosted 50 mil. ,... Wel goed, op tijd geleverd. Alleen het luchtje wat we besteld hebben , ruikt niet zoals we hadden gewild. We hebben van gils frosted van 75 mil gekocht. We hebben altijd van gils frosted 50 mil. , maar was niet op voorraad bij jullie, vandaar de 75 mil . Maar het lijkt een andere samenstelling. Dus we waren teleurgesteld. Het kan niet meer terug. We gingen er vanuit dat het luchtje het zelfde zou wezen. Maar helaas.

Snel geleverd

E.

Goed, duidelijk en op tijd.

Conform afspraak.

P. Bouwknegt

Prima service en snelle levering

Goed assortiment

m mulder

Afspraken werden nagekomen en verpakking was goed!

goed

J

Prima, snelle en correcte levering

Kees

Uitzonderlijk goed.

Goedkoop en levering volgens afspraak

Trudy van Hotelgroep Ootmarsum

Zeer klantvriendelijk, gesproken met de heer Visser over een bestelling die wij in de herfst willen doen en wat de mogelijkheden zijn. Zeer vakkundig en vriendelijk te woord gestaan.

Klantvriendelijk en expertise