Derek

Top bedrijf. Duidelijke site. Volgende dag geleverd, zoals vermeld.

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit. Netjes verpakt

P.M. Nicolai

Snelle levering, goede communicatie!

p.j kroek

Makkelijk in gebruik,snel zoeken.

uitleg is helder,betaling vlot,andere dag in huis.

Monique

Ondanks negatieve reviews toch een bestelling gedaan. Het artikel was heel snel binnen, maar helaas kapot. Meteen contact opgenomen, er werd volledige restitutie beloofd en binnen enkele dagen stond... Ondanks negatieve reviews toch een bestelling gedaan. Het artikel was heel snel binnen, maar helaas kapot. Meteen contact opgenomen, er werd volledige restitutie beloofd en binnen enkele dagen stond dit al op mijn rekening! Prima geregeld dus!

Snel antwoord via de mail en het bedrag werd ook snel teruggestort.

MC

Snelle vlotte service

was goed

M Geypen

Website eerder aan de 'logge' kant. Producten zoals op foto's. Zeer snelle levering.

Producten werden snel geleverd.

Carla

Mooie aanbieding, snelle levering en goede klantenservice

Probleem met product keurig opgelost door klantenservice

Gert.Zandsteeg

Zeer goed

ja na een misser in de verzending kreeg ik bij telefonisch contact een vriendelijke dame a. d. lijn die erg begaan en behulpzaam was en me zelfs korting aanbood voor het ontstane ongemak Ik weet... ja na een misser in de verzending kreeg ik bij telefonisch contact een vriendelijke dame a. d. lijn die erg begaan en behulpzaam was en me zelfs korting aanbood voor het ontstane ongemak Ik weet haar naam niet meer maar hartelijke dank aan deze topper

Patricia

Goedkoop en snel geleverd!Nadeel 6,95 verzendkosten daar en tegen weer aan de hoge kant.

Snelle levering.