Edwin

Snelle levering, goede prijs. Groot assortiment en goede communicatie

G

Heel goed, snelle verzending en geel fijn geholpen!

Overzichtelijke site met leuke producten.

Anja

Zoveel keus en makkelijk bestellen en hele leuke prijzen

Goedkoop

H. Mulderij

Snelle service, fijn dat er zoveel verschillende betaal mogelijkheden zijn!

Product in het echt nog mooier dan de foto!

Maria

Verkeerde bestelling is bezorgd. Na dat dit was gecommuniceerd en beloofd de goede bestelling te bezorgen heb ik na 3 weken nog niets ontvangen of gehoord

Her toegeven van de fout werd direct gedaan en de belofte om het in orde te maken ook.. maar ik geloof in daden.. niet in woorden. Het moet nog blijken welke kant het opgaat.

schaafsma

Geen succes ,verkeerde bestelling gekregen ,gebeld met redmar 2e bestelling weer niet goed inmiddels nog niks ontvangen

jacob

Goede ervaring. Doen wat ze beloven

binnen een dag werd mijn geld teruggeboekt!!

Y. Brabander

Snelle service.

Duidelijke website. Geen twijfel bij aankoop.

De creatieve kamer

Ik heb geen positieve ervaring opgedaan over Massamarkt bij mijn eerste bestelling.
De bestelling werd namelijk maar voor de helft geleverd, zonder dat hierover gecommuniceerd werd met mij. Ik heb daarover gemaild, waarop mij werd toegezegd dat binnen 48 uur het restant geleverd zou worden. Een week later had ik nog niets ontvangen. Toen heb ik gebeld (en dezelfde dag nog gemaild) en ik zou teruggebeld worden. 2 dagen later nog niet gebeld geworden en geen reactie op mijn mail ontvangen. Wederom gebeld. Voor de medewerker was het onduidelijk wat er aan de hand was, maar hij zou dezelfde dag nog mijn restant verzenden. Dat is uiteindelijk ook gebeurd.

De vriendelijkheid van de medewerkers van de klantenservice.

Wallenburg

Hele snelle levering en top service

Snelle reactie per mail. Bij het product dat beschadigd is direct een nieuwe opgestuurd gekregen.