1972 beoordelingen

Je aankoop wordt beschermd

1972 Reviews

Maurice Ackermans

In alle opzichten Uitstekend!

Prima website
Heel gebruiksvriendelijk

Zou niet durven

yvonne M

Fijn contact en snelle levering. Super !

Henk Kiezebrink

Schoenen besteld, keurig en snel geleverd.

Beschrijf hier je ervaring

prima ervaring zowel op de site als per telefoon

Verbeterpunten en tips

laat eerst de maat invoeren en laat dan pas zien wat beschikbaar is, voorkomt enthousiasme over een schoen en vervolgens de teleurstelling dat die er niet in jouw maat is

Teleurgesteld over de bestelling, zeer tevreden over hoe het is opgelost.

Beschrijf hier je ervaring

Op dinsdag gebeld over een riem en te horen gekregen dat ik een grotere kon bestellen bij het opmerkingenveld bij de bestelling de gewenste maat kon invullen. Kreeg ik uiteindelijk de riem zonder dat hij ingekort was. Telefonisch contact maakte dat er meteen een ingekorte riem op de post gedaan werd. Dat is dus wel heel netjes opgelost.

Verbeterpunten en tips

Lees de opmerkingen in het opmerkingenveld bij de bestelling

Ik vind het een winkel met mooie schoenen. De schoenen zitten lekker en hebben een goede, lekkere pasvorm

Beschrijf hier je ervaring

Ik heb al eerder een herenschoen aangeschaft. Ik draag het nogsteeds en het ziet er echt nog goed uit. Het heeft een goede pasvorm. Mijn recente schoen die ik heb aangeschaft zit ook wederom weer heerlijk. Zit comfortabel en het loopt ook heerlijk

jos dekkers

Ik kan hier heel kort over zijn

in 1 woord GEWELDIG !!!

Beschrijf hier je ervaring

top misschien dat het iets makkelijker word om de juiste riem bij de schoenen te vinden

ik zou het zo 123 niet weten hoe het nog beter kan

Aad Koster

Prima ervaringen zowel in de winkels als via internet

Beschrijf hier je ervaring

Bestellen via internet gaat makkelijk en levering is steeds tijdig en goed.

Vlotte levering
mooie schoenen

maat 46 is redelijk vaak niet (meer) leverbaar
dat zou beter moeten

Jos Determeijer

De bestelling werd erg laat geleverd nadat ik er nog een keer over heb gebeld. Ik zou een mail ontvangen maar die is nooit gearriveerd.

Bijzonder bedrijf.

Beschrijf hier je ervaring

Mooie schoenen van een bijzonder bedrijf.

Verbeterpunten en tips

Mascolori maakt hoogwaardige en bijzondere schoenen. Ik hoop alleen dat de schoenen divers genoeg blijven in de toekomst voor de mensen die niet houden van 'Flower Power', teveel verschillende kleuren of andere té speciale schoenen. Daarmee bedoel ik juist dat ik hoop dat er meer schoenen komen zoals Solus en Eclipse, die simpel maar toch heel bijzonder zijn.