Mascolori

Mascolori Ook benieuwd naar feedback over de webshop Mascolori? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1877
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Mascolori met 9.1/10. Gebaseerd op 1877 ervaringen.

Richard de Leth
Zeer goed (9/10)
Richard de Leth

Beschrijf hier je ervaring

Het was me in eerste instantie onduidelijk hoe ik kon zien welke maat ik moest hebben (dus hoe groot schoenen vallen).

Score voor Mascolori:4.5/5
Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Prima, snelle levering, leuk persoonlijk briefje en mooie schoenen.

Meindert de Boer
Uitstekend (10/10)
Meindert de Boer

Super tevreden!

Verbeterpunten en tips

Het enige wat ik op te merken heb is dat de veters in de schoenen vaak veel te lang zijn. Er is maar 1 maat veters en dat is jammer!

Score voor Mascolori:5/5
Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Mooie website, vlotte bestelwijze.

Uitstekend (10/10)

Beschrijf hier je ervaring

Had een riem bij de schoenen besteld, hebben mij gebeld voor de goede maat, die had ik niet duidelijk opgegeven.
Erg attent.

Score voor Mascolori:5/5
Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Goed houden zich aan afspraak.

Amber
Voldoende (6/10)
Amber

Beschrijf hier je ervaring

Schoenen waren mooi, wel anders als op foto

Verbeterpunten en tips

Dagdeel moet kunnen kiezen om te bezorgen,
Een dag vrij voor nemen is eigenlijk nodig. Als jezelf werkt hele dagen is dat onhandig

Reactie Mascolori:

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wij zijn voor de levering afhankelijk van de grote postbedrijven en kunnen helaas niet het dagdeel van bezorging bepalen zoals grote webshops dat wel kunnen. Je kunt er van uit gaan dat een bestelling geplaatst voor 12:00 's middags de volgende werkdag wordt bezorgd. Op vrijdag besteld voor 12:00 komt het aan op zaterdag, na 12:00 wordt het op dinsdag bezorgd.

Je kunt een opmerking aan je bestelling toevoegen. Als je hierop aangeeft op welke dag je het zou kunnen ontvangen (alleen zondag en maandag niet mogelijk) zullen we je pakket opzij houden tot de juiste leverdatum een dag van tevoren.
Op je werkadres laten bezorgen is uiteraard ook mogelijk.

Met kleurrijke groet,

Team Mascolori

Score voor Mascolori:3/5

Alles netjes bezorgd .
vind de link in mail erg onduidelijk, .
na dit gemeld te hebben kreeg ik een link die snel en makkelijk werkte.
vervelend dat jezelf geen dagdeel voor het bezorgen kan kiezen, en dat je smorgens pas weet hoelaat er bezorgd word . je moet dan eigenlijk de hele dag vrij hebben .

Azad
Voldoende (6/10)
Azad

Beschrijf hier je ervaring

Heel erg jammer dat nog steeds Mascolori , heeft geen antwoordnummer product zonder verzenden kost het retourneren

Verbeterpunten en tips

Retourneren antwoord nummer achteraf betalen of klaar na betaling makt dit bedrijf fantastisch maakt

Reactie Mascolori:

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Als je iets wilt retourneren, kun je het beste eerst een mailtje sturen, dan ontvang je een label waarmee het pakketje gratis afgegeven kan worden bij een Post NL punt in je buurt. Ik heb het terug te betalen bedrag verhoogd met €7,- om je retourkosten te vergoeden. Dit wordt binnen een week overgemaakt met je aankoopbedrag.

Met kleurrijke groet,

Team Mascolori

Score voor Mascolori:3/5
Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Leuk bedrijf leuke product helaas beetje onduidelijk qua maten.

Hans-Joachim Hecht
Hans-Joachim Hecht
Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

I am a customer since the times, when there was a shop for germany. meanwhile, i bought about 36 pairs of shoes. that says it all.

RM Helsloot
RM Helsloot

Beschrijf hier je ervaring

Geen klachten. snelle service. persoonlijk kaartje wordt gewaardeerd

nee

Prima.

Rob Koster
Rob Koster

Beschrijf hier je ervaring

We zijn twee keer in de winkel geweest en we zijn twee keer door verschillende mensen zeer vriendelijk goed geholpen en het heeft ook twee keer tot aankopen geleid. De laatste keer hebben via de website besteld en toen bleek dat met alleen de maat je ook schoenen via de website kunt bestellen, ze zitten prima!

Verbeterpunten en tips

De website is waarschijnlijk zeer recent iets aangepast, want die liep inderdaad niet helemaal lekker. Misschien is het een leuk idee om Mascolori (zeer gekleurde) schoenlepeltjes te laten maken als "weggeef" cadeau's in de winkel!

Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Mooie overzichtelijke winkel met leuke enthousiaste verkopers en verkoopsters.

E. Werger
E. Werger

Beschrijf hier je ervaring

Ervaring is goed. Heb inmiddels meerdere paar schoenen gekocht.

Nvt

Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Prachtige schoenen, snelle levering.

Dillen
Zeer goed (9/10)
Dillen

goed

nee

Score voor Mascolori:4.5/5

Goed.

Bedrijfsinformatie

Mascolori is altijd en eeuwig nieuwsgierig. Naar de grens tussen mode en kunst. Voor mannen en vrouwen die grenzen opzoeken en die het lekker vinden om daar overheen te gaan.

Onze collecties zijn gemaakt voor interessante mannen en vrouwen. Zij zijn origineel én klassiek. Weten durf met tijdloos te combineren en dragen kunstzinnigheid met een tikkeltje nonchalance. Mascolori brengt de artiest in iedere man naar boven en maakt van elke gelegenheid een feestelijke voorstelling.
Adres
Nieuwe Binnenweg 116