Mascolori

Mascolori Ook benieuwd naar feedback over de webshop Mascolori? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1735
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Mascolori met 9.1/10. Gebaseerd op 1735 ervaringen.

Prima (7/10)

Geen bijzonderheden.

Verbeterpunten en tips

Ik heb lang gewacht voor Mascolori een damesversie had van de mooie herenschoen. Nu blijkt hij te smal voor mijn voeten te zijn. Zou er ook een bredere versie gemaakt kunnen worden. Of zijn de laarsjes misschien breder?

Beste E. van Amerongen Malestein,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling! Jammer dat de pumps te smal zitten. De laarzen zitten wel wat breder bij de voeten, maar hebben een vrij smalle schacht. Over het algemeen ervaren onze klanten dat de laarzen prettig zitten, wanneer de pumps net niet passen. We hopen binnenkort ook andere damesmodellen te lanceren met een iets andere pasvorm.

Score voor Mascolori:3.5/5

Prima.

M. Elissen
M. Elissen

Beschrijf hier je ervaring

Duidelijk overzicht van het aanbod. Goede filters om de juiste schoenen te selecteren. Wat ik jammer vind is dat er relatief weinig schoenen zijn met maar twee vetergaten aan iedere kant, die vind ik namelijk het mooist.

Beste Mark,

Hartelijk bedankt voor je super beoordeling! Het slankere model met twee vetergaten aan elke kant, zoals de Hades, is nog vrij nieuw. We verwachten binnenkort nog meer modellen met deze vorm.

Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Laatst een keer de winkel bezocht en erg onder de indruk van het toffe assortiment. aangezien ik in breda woon heb ik recent voor de eerste keer schoenen besteld via de webshop. en kort daarna meteen een tweede paar :).

Keurige aflevering, geen aanmerkingen

Positief.

Karel Baarspul
Karel Baarspul

Beschrijf hier je ervaring

goede service, snelle bezorging. Wat kan er beter? Ik zou het niet weten.

Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Top bedrijf met heldere en duidelijke webshop.

Gerard Koelewijn
Gerard Koelewijn

Verbeterpunten en tips

toch direct de riem bij de schoenen tonen en evt sokken.

Beste Gerard,

Hartelijk bedankt voor je super beoordeling! We zijn bezig met de webshop en willen onder andere bijpassende riemen en sokken bij alle schoenen presenteren.

Super!.

Johan
Johan

Beschrijf hier je ervaring

Goede service, mooie collectie en hele snelle levering!
Site overzichtelijk en gemakkelijk.

Verbeterpunten en tips

Eventueel accessoires alvast in de optielijst zetten bij het afrekenscherm.

Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Goede ervaring, schoenen passen perfect en goede service.

Zeer goed (9/10)

Beschrijf hier je ervaring

Heel fijn. De website werkte intuïtief en alles was duidelijk.

Score voor Mascolori:4.5/5

Heel goed.

Verbeterpunten en tips

Heb een paar Cork Ocean gekocht. Daarbij waren extra blauwe veters geleverd maar deze pasten/kleurden totaal niet bij het blauw in de schoen (te licht). Een paar passende veters was niet overbodig geweest, evenals een potje/tubetje verzorgingsproduct.

Beste Ruurd,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Bij de nieuwste levering van de Cork Ocean zijn inderdaad lichter blauwe veters toegevoegd. Ik zal je vandaag een setje van de juiste kleur toesturen. Verzorgingsproducten zijn hier verkrijgbaar https://www.mascolori.nl/verzorging
Nog veel plezier met de schoenen!

Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Paar cork ocean gekocht via de website.

Overzichtelijk, dus goed.

Verbeterpunten en tips

Als er dan toch iets zou moeten, zou ik zeggen maak het iets goedkoper.

Echt mooi spul.

Prima service

Verbeterpunten en tips

Het zou heel fijn zijn als bestellingen ook geleverd kunnen worden op post.nl afhaalpunten, nu kunnen bestellingen alleen naar privé adressen worden verzonden

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor je beoordeling. We willen de optie voor afhaalpunten zeker ook aanbieden. Deze service hopen we spoedig beschikbaar te hebben.

Zou je Mascolori aanbevelen?Ja

Prima, snelle levering, mooi product.

Bedrijfsinformatie

Mascolori is altijd en eeuwig nieuwsgierig. Naar de grens tussen mode en kunst. Voor mannen die grenzen opzoeken en die het lekker vinden om daar overheen te gaan.

Onze collecties zijn gemaakt voor interessante mannen. Zij zijn origineel én klassiek. Weten durf met tijdloos te combineren en dragen kunstzinnigheid met een tikkeltje nonchalance. Mascolori brengt de artiest in iedere man naar boven en maakt van elke gelegenheid een feestelijke voorstelling.
Adres
Nieuwe Binnenweg 116