2010 beoordelingen

Je aankoop wordt beschermd

2010 Reviews

Rob

Klantvriendelijk en een prachtige collectie

Beschrijf hier je ervaring

Wat ik bestelde werd snel geleverd. Zelfs met een vriendelijk, handgeschreven briefje.

Verbeterpunten en tips

De schoenspanners ook via de winkel verkopen.

Alex

Top

Beschrijf hier je ervaring

Werd direct gebeld door de winkel dat ze het door mij bestelde paar niet hadden in mij maat maar kwamen met een prachtig alternatief. Daarbij trof ik nog een gratis paar sokken aan in de doos.

Ivo

Ontzettend klantvriendelijk en erg goed te bereiken!

Beschrijf hier je ervaring

Het zou mooi zijn dat in de sale er ook nog de riemen van zijn

Chaddy van Tol

Ontzettend goede ervaring: goede levering, zelfs via de klantenservice (direct met PostNL geleverd). Klantenservice contact was ook erg fijn en er werd alles aan gedaan om het goed af te handelen.

Verbeterpunten en tips

Toen ik een bedrijfsnaam ingevuld had in de verzendgegevens, werd de bedrijfsnaam i.p.v. mijn eigen naam gebruikt. Hierdoor was er wat verwarring. Mijn tip zou zijn om altijd de naam te vermelden met daarbij de bedrijfsnaam

Eduard de Roode

Fijne service, het maakt mij een zeer tevreden klant, die graag nog wat besteld.

Anoniem52

Goede ervaringen. Makkelijk bereikbaar en snelle feedback

Beschrijf hier je ervaring

Was mijn wachtwoord vergeten; maar na korte tijd kreeg ik een mail om mijn nieuwe ww aan te maken. Daarna snel de gekozen schoenen besteld en ontvangen

Géén verbetyerpunten kunnen verzinnen

Maarten

Gewoon perfect!

Beschrijf hier je ervaring

Al verschillende malen hier schoenen gekocht. Perfecte schoenen en pasvorm. En snelle schipment

Kokkie

Snelle levering!
Mooie spullen.

Fijne site!

Verbeterpunten en tips

Soms is het erg onduidelijk of een artikel wel of niet geleverd kan worden. Of misschien zat ik in de pre-sale of zo? Paar dagen later kon ik mijn amandelbloesem overhemd wel gewoon bestellen.😀

Goed! Bijzonder vriendelijk en behulpzame medewerkers. En natuurlijk geweldige schoenen

Jeroen

Leuk