2088 beoordelingen

Bert schasfoort

Heel goed

Mooie schoenen fantastische kwaliteit

DJ

Prima online, duidelijke informatie.

Beschrijf hier je ervaring

Vandaag in de winkel geweest in 010, uitstekende service. Lekker relaxed de tijd krijgen en mogen nemen om alles te proberen; bakkie erbij. Top en leuk om te zien hoe samenwerkingen elkaar versterken. Terug naar de auto nog even binnen bij Wolff Blitz….. wereld shopdag.

Verbeterpunten en tips

Eigenlijk niet, maar ik denk erover na

Levering riem en overhemd: zaterdag besteld en pas dinsdag aangeboden. Niemand thuis want aflevermoment niet bekend. Uiteindelijk vrijdag bij DHL service punt pas afgehaald.

Beschrijf hier je ervaring

Logistiek niet sterk. Trage levering. Geen keuzemogelijkheid voor aflevering.

Verbeterpunten en tips

Introduceer logistiek op maat. Aflevermoment en locatie volgens klantwens.

Marc Jacob

Goede service, snel bezorgd.

Beschrijf hier je ervaring

zeer tevreden met mascolori, voor mijn werk moet ik altijd in het zwart gekleed maar door de extravagante schoenen van mascolori maak ik een sombere outfit toch veel spontaner. zeker in verkoopgesprekken helpen de schoenen mij om het ijs te breken. daarnaast is de kwaliteit van de schoen zeer goed, ik ben zeer tevreden over de materialen en zeker ook over de pasvorm. uitstekende prijs/kwaliteits verhouding dus.

Verbeterpunten en tips

ik ben zelf fan van de Midnight renaissance schoen, ik zou het heel gaaf vinden als er meer van dat soort schoenen met die patronen en materialen gemaakt kunnen worden.

Wilfred Ottenheijm

Helaas was mijn maat van de blouse er niet meer
Daar om zijn die terug ge stuurd.
De 10 procent korting die ik zou krijgen,
Klomt naar mijn mening niet.
Volgens mijn was het...

Peter Bjerre Petersen

Product kwaliteit en snel service en leveringen conform afspraak

Beschrijf hier je ervaring

Prima website , eenvoudig navigeren en aankopen

Verbeterpunten en tips

Bijpassende riem van de nieuwe modellen .

Geweldig goede ervaring !!

Beschrijf hier je ervaring

Had een mailtje gestuurd i.v.m de levering. Het kon een dag later als normale levering i.v.m thuiskomst van onze vakantie. Zat zelfs een heel aardig kaartje bij !!! Echt SUPER !!

Geen verbeterpunten !!!

Prachtige schoenen en laarsjes. Ik heb ze echter moeten terug sturen want de rechtse zat te strak. Wil ze omruilen en hoop dat dit ook voorspoedig verloopt. Helaas nog niet gehoord dat ze...

Beschrijf hier je ervaring

Dat doe ik zodra het ruilen afgerond is

Nog niet

Marjolein

Prachtige schoenen, anders dan andere schoenen, die ook goed zitten.
Kennis van zaken bij het personeel in de winkels en een mooie website

Beschrijf hier je ervaring

goede communicatie toen de schoenen later dan verwacht pas verzonden konden worden

Verbeterpunten en tips

Wat mij betreft breiden jullie het assortiment voor dames nog iets verder uit, en mijn zoon zou ook heel graag sommige sneakers in maat 34 willen hebben.