Prima kwaliteit

Heb ik niet

Aart Geense

Top bedrijf!

Beschrijf hier je ervaring

Top bedrijf en altijd meedenkend zeker in de winkel

Verbeterpunten en tips

Misschien een tip om bij de toch al dure schoenen een aardigheidje er bij te doen😉

Tinus

Uitstekend. Snelle service en prachtige schoenen!

Beschrijf hier je ervaring

Duidelijk met niet teveel tekst

Verbeterpunten en tips

Soms zijn de kleuren net iets anders.

Gerard

Mooie aparte stijlvolle artikelen. Heb voor de kerst de glitter-, en rode sokken besteld. Zien er fantastisch uit en passen perfect. Heb zelf maat 47 en de sokken zitten goed. Via de website besteld...

Beschrijf hier je ervaring

De artikelen zijn makkelijk te vinden. Er staat een duidelijke informatie wat elk artikel is. Makkelijk afrekenen met verschillende betaalmethoden.

Verbeterpunten en tips

Het navigeren tussen de verschillende artikelen is wat omslachtig en zou wat makkelijker kunnen. Ik heb schoenmaat 47 en kan soms deze maat niet vinden. Kunnen er soms wat meer van gemaakt worden?

Salland D.

Mooie aparte schoenen. Voor mij prima pasvorm. Goede service.

Beschrijf hier je ervaring

Tot nu toe enkel positieve ervaringen.

Verbeterpunten en tips

Nee, geen verbeterpunten. Blijf mooie en aparte schoenen ontwerpen, dan blijf ik ze kopen.

Jeff

Heel vriendelijk personeel (tenminste in Rotterdam, nog niet in Amsterdam geweest), snelle levering via internet, heel veel keus. Wat het echter wel weer moeilijker maakt om een model te kiezen 🙂

Beschrijf hier je ervaring

Ik wordt er hebberig van en ik heb oas 2 paar!

Verbeterpunten en tips

Op Black Friday was bij de riemen was o.a. de Marine Moray afgeprijsd. Helaas was deze niet leverbaar. Als een item niet leverbaar is vind ik het beter deze niet op de site te zetten om teleurstelling te voorkomen. De schoenen passen echter geweldig en lopen nog beter!

Geert

Geweldige schoenen , goede levering. In een woord, top!

Beschrijf hier je ervaring

Blijf het zo doen als julie doen

Korting acties😉

Eddie

Erg goed

Jasper

Riem besteld

Verbeterpunten en tips

Door drukte rondom Black Friday werd de riem pas op maandag verstuurd, maar werd hierover wel netjes geinformeerd. Daarna door drukte bij DHL werd de riem pas op donderdag bij mij aangeboden (niet thuis) en daarna door gerouteerd naar een DHL servicepunt. Hier kan het pas na 13.00 de volgende dag afgehaald worden. Ondertussen had Mascolori te horen gekregen dat het pakket retour kwam vanwege foutief adres en hebben ze een 2e riem opgestuurd (zeer netjes!).
Al met al vond ik het bezorgtraject rommelig verlopen, maar had wel het idee dat dit door DHL veroorzaakt is. Ik zou dan ook aanraden om over te stappen naar PostNL, aangezien zij 's avonds bezorgen en minimaal 2x aanbieden i.p.v. direct naar een servicepunt te moeten met openingstijden die binnen reguliere werktijden vallen van iemand met een fulltime-baan.