Prijs

M. tenHave-Weiland

Vriendelijk, kundig en flexibel

Snelle offerte, goed advies, meedenkend met wijzizingen

Boonstra-Nicola

Erg tevreden! Duidelijk, vakkundig en klantgericht van begin (offerte) tot eind (plaatsen plafond) Ook leuk om achteraf nog de vraag te krijgen of wij tevreden zijn en of wij nog op/aanmerkingen... Erg tevreden! Duidelijk, vakkundig en klantgericht van begin (offerte) tot eind (plaatsen plafond) Ook leuk om achteraf nog de vraag te krijgen of wij tevreden zijn en of wij nog op/aanmerkingen hebben. Weinig bedrijven die nog zo betrokken en meedenkend zijn als dit bedrijf!

Snelle en duidelijke communicatie

Beijeman Mos,-riet en loonbedrijf

Prima afspraken en nazorg. Top bedrijf

duidelijk en betrouwbaar. Fantastische medewerkers.

Ab flex en Sparkle energysystems bv

Wat een geweldige monteurs heeft dit bedrijf in huis en klant gericht!!!?deze jongens gaan als een speer en werken zeer netjes en zijn enorm meedenkend met de klant !! Wij geven ze een dikke 10 voor... Wat een geweldige monteurs heeft dit bedrijf in huis en klant gericht!!!?deze jongens gaan als een speer en werken zeer netjes en zijn enorm meedenkend met de klant !! Wij geven ze een dikke 10 voor hun service en oplossingsgericht heid en zijn enorm tevreden met prijs-kwaliteitverhouding en het resultaat ?

Netheid medewerkers en kantoor

Violis BV

Bij aanvang duidelijke en vriendelijke communicatie. Zijn wezen inmeten zodat alles klopt. Op het laatste moment een wijziging in de offerte (extra verlichting door nieuwe inzichten) hebben ze ook... Bij aanvang duidelijke en vriendelijke communicatie. Zijn wezen inmeten zodat alles klopt. Op het laatste moment een wijziging in de offerte (extra verlichting door nieuwe inzichten) hebben ze ook kordaat opgepakt.

Meijberg Makelaars

Goed en snel. Doen wat wordt afgesproken.

Snel en betaalbaar.

Gert Wisse/Wisse Heftrucks

Zeer goed

Goed advies bij verkoop en goed overleg tijdens montage, keurige afwerking.

Van rooy tweewielers

Top,vanaf begin tot eind!

Snel en vriendelijk.Vaklui.

Dekkema installatie en bouw

Vriendelijk, netjes en op tijd

op tijd en snelle reactie

Dirk W. de Gelder / dwHRissues & dwORissues

In de laatste jaren - privé - een aantal keren door hen een akoestisch plafond laten maken in woon- en werkkamer. Iedere keer betrouwbaar geregeld, keurig gewerkt, zeer aardige mensen (kantoor en... In de laatste jaren - privé - een aantal keren door hen een akoestisch plafond laten maken in woon- en werkkamer. Iedere keer betrouwbaar geregeld, keurig gewerkt, zeer aardige mensen (kantoor en monteurs) en een kwalitatief uitstekend resultaat voor een redelijke prijs. Zo hoort het ook vind ik en daarom doe ik graag zaken met hen.
Dirk W.de Gelder

Zie voorgaand