Prijs

Inter-psy Groningen

Wij hebben voor het eerst werk laten doen door Marvo.
Wijn zijn erg tevreden uitstekende service.
Keurig werk geleverd ook de monteurs waren fijne jongens die ook met je mee denkt. Wij hebben voor het eerst werk laten doen door Marvo.
Wijn zijn erg tevreden uitstekende service.
Top jongens tot de volgende keer.

Makelaarschap

Zeer positief! Wij hebben op zeer korte termijn een enorme uitdaging gehad met ons systeemplafond. De plafondplaten van ons reeds gemonteerde systeemplafond in het nieuwe pand waren niet meer... Zeer positief! Wij hebben op zeer korte termijn een enorme uitdaging gehad met ons systeemplafond. De plafondplaten van ons reeds gemonteerde systeemplafond in het nieuwe pand waren niet meer leverbaar, Marvo heeft direct geschakeld en een oplossing aangedragen door plafondplaten op maat te snijden en in één werkdag het volledige plafond voorzien van nieuwe plafondplaten. Hartelijk dan Annemieke en Leroy van Marvo Systeemplafonds om ons uit deze vervelende situatie te helpen.

Snelheid, professionaliteit en kwaliteit

Meliton Accountancy

Heerlijk bedrijf om mee zaken te doen. Niets is teveel. Er komt een deskundig iemand langs om de situatie op te nemen en de bijzonderheden te bespreken. Dit wordt netjes vastgelegd in een duidelijke... Heerlijk bedrijf om mee zaken te doen. Niets is teveel. Er komt een deskundig iemand langs om de situatie op te nemen en de bijzonderheden te bespreken. Dit wordt netjes vastgelegd in een duidelijke offerte met een scherpe prijs. Ook het personeel van de uitvoering is zeer kundig en netjes.

Komt langs voordat offerte wordt gemaakt. Goede communicatie, zowel tijdens offerte fase als tijdens de uitvoering. Flexibel, in ons geval wilden we op het laatst nog andere verlichting, dat was... Komt langs voordat offerte wordt gemaakt. Goede communicatie, zowel tijdens offerte fase als tijdens de uitvoering. Flexibel, in ons geval wilden we op het laatst nog andere verlichting, dat was geen enkel probleem en werd direct geregeld. Ook hebben we de plaatsing van het plafond een keer uitgesteld, daar werd totaal niet moeilijk over gedaan.

IKO b.v.

Prettig bedrijf om mee te werken, strakke planning en net personeel.

Afspraken worden keurig nagekomen, en een prettige binnendienst.

Bier&Vinyl

Geweldige service! Korte lijnen en door het zeer flexibele montage team een strak plafond. Ondanks mijn ter plekke toegepaste wijzigingen.

Goed gemotiveerde montage ploeg.

Autobedrijf Gaasbeek

Flexibel, netjes werk geleverd, heldere offerte en afspraken

Verschoor

Snipper alles volgens afspraak
Top ondernemingen
Dit is een blijvertje voor ons om in de toekomst weer zaken mee te doen

Cornelissen Infra

Uitstekende ervaring mee, zeer bekwame vakman en prettig persoon op kantoor gehad die snel en netjes een prachtig plafond realiseerde.

sterke punten: service, klantvriendelijk en uiterst vakbekwaam.

zitman

Marvo hebben wij als zeer betrouwbaar ervaren.

Heb nog twee afspraken met Marvo ,zijn echter perfect met afspraken, snel, vakkundig , met prettige, servicegerichte vakmensen

Jaap Meijer Jacobmeij

Marvo systeemplafonds. Geweldig bedrijf van a tot z prima geregeld.
Kon zelf niet de hele dag aanwezig zijn. Kwam s,avonds terug plafond zat er in en de boel was opgeruimd .
Geweldige...
Marvo systeemplafonds. Geweldig bedrijf van a tot z prima geregeld.
Geweldige monteur keurig netjes. Een dikke pluim.