Prijs

Violis BV

Bij aanvang duidelijke en vriendelijke communicatie. Zijn wezen inmeten zodat alles klopt. Op het laatste moment een wijziging in de offerte (extra verlichting door nieuwe inzichten) hebben ze ook... Bij aanvang duidelijke en vriendelijke communicatie. Zijn wezen inmeten zodat alles klopt. Op het laatste moment een wijziging in de offerte (extra verlichting door nieuwe inzichten) hebben ze ook kordaat opgepakt.

Meijberg Makelaars

Goed en snel. Doen wat wordt afgesproken.

Snel en betaalbaar.

Gert Wisse/Wisse Heftrucks

Zeer goed

Goed advies bij verkoop en goed overleg tijdens montage, keurige afwerking.

Van rooy tweewielers

Top,vanaf begin tot eind!

Snel en vriendelijk.Vaklui.

Dekkema installatie en bouw

Vriendelijk, netjes en op tijd

op tijd en snelle reactie

Dirk W. de Gelder / dwHRissues & dwORissues

In de laatste jaren - privé - een aantal keren door hen een akoestisch plafond laten maken in woon- en werkkamer. Iedere keer betrouwbaar geregeld, keurig gewerkt, zeer aardige mensen (kantoor en... In de laatste jaren - privé - een aantal keren door hen een akoestisch plafond laten maken in woon- en werkkamer. Iedere keer betrouwbaar geregeld, keurig gewerkt, zeer aardige mensen (kantoor en monteurs) en een kwalitatief uitstekend resultaat voor een redelijke prijs. Zo hoort het ook vind ik en daarom doe ik graag zaken met hen.
Dirk W.de Gelder

Zie voorgaand

Woonwinkel Drok

Super plafond, goede afspraken kunnen maken. En zeer snelle correspondentie! Dikke 10

Snel schakelen. Goede prijs

Bakkerij Donders

Zeer goede service en diensten, inmeten en niet veel later zit het plafond er al netjes in, tip: laat u vooral adviseren over de verlichting, hier zijn wij zeer content mee.
De lampen waren in...
De lampen waren in eerste instantie vergeten, en aangezien ons pand op een waddeneiland staat niet zo even op te halen, binnen een paar uur stond de transporteur met de lampen voor de deur welke toch nog snel naar de veerboot waren gebracht.

komen afspraken na, werken netjes, mooie kwaliteit en goede klantenservice.

St. Care 2 Get There

Zeer snel en nauwkeurig, representatief en vakkundig

zie boven

DOCK

Erg prettige samenwerking. Service gerichte fijne menselijke benadering. Goed mee denkend en ruim denkend.

Snel schakelen