Prijs

Cafe de Brogge

Zeer correct geregeld en nettjes afgewerkt

Verstand van hun beroep

Sentho B.V.

Marvo is een geweldige partner.

Snelle service en hoge kwaliteit

Astrid Duivenvoorde

Super!

Erg klantvriendelijk en heel goed voorzien van alle informatie

De Dobbelsteen

Zeer positief, medewerkers werken netjes en snel.

Snel reactie op vragen

Eigenwijz!

Super bedrijf!

Communicatie

De Jong Disposables

Prettig en komen afspraken op een zeer correcte manier na

Van het begin tot aan het opleveren van het werk is in 1 woord perfect, zouden veel bedrijven iets van kunnen leren !

M. tenHave-Weiland

Vriendelijk, kundig en flexibel

Snelle offerte, goed advies, meedenkend met wijzizingen

Boonstra-Nicola

Erg tevreden! Duidelijk, vakkundig en klantgericht van begin (offerte) tot eind (plaatsen plafond) Ook leuk om achteraf nog de vraag te krijgen of wij tevreden zijn en of wij nog op/aanmerkingen... Erg tevreden! Duidelijk, vakkundig en klantgericht van begin (offerte) tot eind (plaatsen plafond) Ook leuk om achteraf nog de vraag te krijgen of wij tevreden zijn en of wij nog op/aanmerkingen hebben. Weinig bedrijven die nog zo betrokken en meedenkend zijn als dit bedrijf!

Snelle en duidelijke communicatie

Beijeman Mos,-riet en loonbedrijf

Prima afspraken en nazorg. Top bedrijf

duidelijk en betrouwbaar. Fantastische medewerkers.

Ab flex en Sparkle energysystems bv

Wat een geweldige monteurs heeft dit bedrijf in huis en klant gericht!!!?deze jongens gaan als een speer en werken zeer netjes en zijn enorm meedenkend met de klant !! Wij geven ze een dikke 10 voor... Wat een geweldige monteurs heeft dit bedrijf in huis en klant gericht!!!?deze jongens gaan als een speer en werken zeer netjes en zijn enorm meedenkend met de klant !! Wij geven ze een dikke 10 voor hun service en oplossingsgericht heid en zijn enorm tevreden met prijs-kwaliteitverhouding en het resultaat ?

Netheid medewerkers en kantoor