Ervaring met Martens tweewielers
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Nazorg & Garantie

Pim

Helm en twee bidons gekocht.
Eén maat bidon was niet meer op voorraad, zonder extra kosten een duurdere bidon ontvangen. De communicatie hier van ging zeer vlot!

Vanwege mooie aanbieding een Cannondale mtb gekocht bij Martens via de webshop. Was op zichzelf geen probleem en een helder proces. Ik wilde echter met de creditcard betalen en dat lukte meermaals...

Prijs was erg scherp, zat 10% onder andere 'goedkoopste' aanbiedingen. Fiets was netjes nagelopen en afgesteld.

Betaallimiet via creditcard verhogen of expliciet vermelden dat betalingen > 2.500€ met creditcard niet mogelijk zijn. Bij een nieuwe fiets van €3.000 wellicht een gratis bidonhouder van €16 verkoopwaarde of gratis nieuwe binnenband?? Tracking/tracing van je nieuwe fiets mogelijk maken. Ik snap ook dat jullie dan helemaal gestoord worden van iedereen die zijn nieuwe fiets diezelfde dag nog hebben wil. We zijn verwend door bedrijven als coolblue. Voor middernacht bestellen en de volgende middag geleverd.

Reactie Martens Tweewielers:

Creditcard betalingen zijn vanwege veiligheid overweging van b.v. fraude op een limiet van € 2500 gezet vanuit de bank.
Al onze klanten zijn belangrijk en proberen wij netjes en behulpzaam te behandelen.
De prijs van een fiets kan tot stand komen als aanbieding of een korting welke op een fiets zit.
Accessoires e.d. dienen altijd bij een fiets gekocht te worden en worden door ons niet bij een fiets weg gegeven, wij geven wel goede service bij onze fietsen.
Als een fiets moet worden besteld zijn wij afhankelijk van de levering/levertijd, maar wij doen altijd onze uiterste best om deze zo kort mogelijk te houden. Wij zullen hierin altijd met de klant over communiceren.
Ook Coolblue heeft niet alles op voorraad.

Uitstekend. Vlotte bestelling en levering

assortiment

Jean-Marc

Delivery time very rapid.
Spare part quality excellent.

Het bestelde product werd snel en zorgvuldig geleverd, waarvoor dank.

Beetje spijtig dat de verzendkosten voor kleine paketten nogal duur uitvallen voor verzending naar België.

Goed ! Snelle levering !

Rien Nigten

Uitstekende service.

Dat het product te klein was kan voorkomen. Retour procedure verliep vlot. Het zou wel fijn zijn als Martens je op de hoogte houdt van de verdere procedure zoals het melden van ontvangst en opnieuw...

De verzendkosten zorgen ervoor dat het product elders goedkoper te verkrijgen is. Je moet dus echt fan van Martens zijn om daar te bestellen. Maak producten desnoods iets duurder en probeer iets aan de verzend kosten te doen

Reactie Martens Tweewielers:

Wij hanteren vaste verzendkosten bij een bestelling welke word geplaatst, het maakt niet uit hoe hoog het orderbedrag is.
Wij proberen retour artikelen dezelfde dag van ontvangst af te handelen, dit kan zijn in de vorm van omruiling, hiervoor worden geen verzendkosten meer berekend, het kan zijn terug betaling.
Wat betreft communicatie als een artikel bij ons retour is ontvangen zullen wij in de toekomst proberen hier beter op te reageren.

Anja

Snelle levering maar helaas verkeerd

Nee,duur en fout

Betere voorlichting

Reactie Martens Tweewielers:

Wij proberen zo duidelijk mogelijk bij onze producten te vermelden bij welke fiets deze horen. Desgevraagd kijken wij op framenummer welke onderdelen bij de fiets behoren. Als U een artikel besteld waarvan U denkt dat dit op Uw fiets past kunnen wij hier helaas niets aan doen als dit artikel niet passend blijkt te zijn. Als U het niet passende artikel retour stuurt word dezelfde dag van ontvangst bij ons het betaalde artikel aan U terug betaald.

Sjoerd

Onlangs heb ik een MULE rugzak van Camelbak aangeschaft, super fijn product dat op alle vlakken helemaal aansluit bij mijn wensen en verwachtingen. De service van Martens is prima, telefonisch ben...

Zeer klantvriendelijk.