Ton Visser

Goed werk met nette nazorg.

Van den berg

Wat tot nu toe geleverd is gaat goed. We wachten nog op bedekking van in raam in de kamer. Dat wad onjuist opgemeten.

Keizer

Prima geregeld

Marsman

Lange levertijd, maar keurig gewerkt.

Aad

Wij hebben 3 slaapkamer kasten en een wasmachine en droger kast speciaal op maat laten maken.
De 3 maatkasten waren helemaal de top, echt super tevreden erover, maar bij de was/droogmachine kast was het fout gegaan met inmeten. De lade's van de kast onder de droger konden nl niet open als ze hem zouden plaatsen, ivm met een vloer verwarming set die daar zit wat ze totaal over het hoofd hadden gezien. ( Een fout is eenmaal mensenlijk, dat kan gebeuren. En daar kwamen ze pas achter toen ze hem aan het plaatsen waren) Erwin van Marsman is toen gelijk langs gekomen om te kijken voor een oplossing en daar zijn wij gezamenlijk uit gekomen. Een goede oplossing vinden wij, al moeten we nog even afwachten voor plaatsing, ivm bestellen vinden wij de service en mee denken van Marsman nu al geweldig. Erwin heeft zelfs gevraagd, waar kan ik het mee goed maken. Want dat was echt zijn wens, we zeiden eerst joh als jullie het netjes oplossen is het goed zo. Maar hij stond erop om wat voor ons te doen...Hij zei toen heb je nog ergens horren nodig ,en ik dacht ja op de slaapkamer hebben wij 2 ramen en hij zei toen gelijk, dan krijg je van mij 2 mooie horren. Hij ging ze gelijk opmeten en als de kast geplaatst gaat worden, krijgen we die van Marsman als compensatie op hun fout. Dat vonden wij echt een geweldig super service.. Eindelijk iemand die zijn fout ook gelijk zonder erom heen te draaien toe geeft.

A.E.Poot

Alles goed geregeld en uitgevoerd

H. Drankier

Communicatie, geen goede ervaring. Uitleg over het product (vloer en ondervloer) met name loopgeluiden is er niet geweest. laminaat bolt langs de rand van het trapgat waar dit bij het vorige... Communicatie, geen goede ervaring. Uitleg over het product (vloer en ondervloer) met name loopgeluiden is er niet geweest. laminaat bolt langs de rand van het trapgat waar dit bij het vorige laminaat niet het geval was. Monteurs waren aardig en correct.

Van Wanrooij

Heel goed en professioneel