Looijen

Rik Van den bulk

Heel goed!

Prima afgeleverd werk

Van Kronenburg

Tijdens de oriëntatiefase werd er goed meegedacht en werden er goede adviezen gegeven. Alles verliep volgens de afspraak en ook bij het monteren werd dit netjes gedaan door de heren. Zeker aan te... Tijdens de oriëntatiefase werd er goed meegedacht en werden er goede adviezen gegeven. Alles verliep volgens de afspraak en ook bij het monteren werd dit netjes gedaan door de heren. Zeker aan te raden als u op zoek bent naar zonwering op maat.

Goed, prachtig product afgeleverd! Wat verwarring met wat er in de winkel is besproken qua maten en wat uiteindelijk met inmeten niet ging passen. Maar het is goed opgelost.

Rob Houwer

Mijn ervaringen zijn heel positief gedurende het gehele traject van advisering in de winkel, het inmeten bij ons op locatie alsmede de installatie en plaatsing van ons zonnescherm en de hor voor ons... Mijn ervaringen zijn heel positief gedurende het gehele traject van advisering in de winkel, het inmeten bij ons op locatie alsmede de installatie en plaatsing van ons zonnescherm en de hor voor ons raam

Gert Jan

Prima. Aankoop in prettige sfeer. Een probleem lijkt in goed overleg binnenkort te worden opgelost. Service bij een lokale ondernemer dus.

Ingrid van der Valk

Goed advies en snelle, vakkundige plaatsing