Redelijk, aanmelden is bij mij niet goed gegaan doordat ik niet per module aan kom geven waar ik deze wilde volgen, wat op papier wel mogelijk was.

Marjoleine Homburg

Ik ben tevreden met de vier docenten die ik heb gehad bij de opleiding PDB. Zij bieden echt een toegevoegde waarde op de lesstof en komen met handige en ppraktische tips. De communicatie met het... Ik ben tevreden met de vier docenten die ik heb gehad bij de opleiding PDB. Zij bieden echt een toegevoegde waarde op de lesstof en komen met handige en ppraktische tips. De communicatie met het instituut zou m.i. wel wat beter kunnen

De docenten zijn deskundig. De vakken zijn gericht op de volle breedte van het economische terrein. Je ontwikkelt daardoor een goede achtergrondkennis. Het helpt je om te begrijpen waarom je... De docenten zijn deskundig. De vakken zijn gericht op de volle breedte van het economische terrein. Je ontwikkelt daardoor een goede achtergrondkennis. Het helpt je om te begrijpen waarom je bepaalde dingen op het werk doet.
De aansluiting met de werkvloer is soms wel lastig, omdat de veranderingen op de werkvloer in hoog tempo gaan (automatisering). De lesstof is soms wat op de oude leest geschoeid.

Duidelijk, goed in de praktijk toepasbare, opleiding op veel locaties door heel Nederland.

Mijn gestelde vragen werden na vier of vijf dagen beantwoord, maar die werden volledig beantwoord

Dinis Rodrigues

Erg goed.

Ikb heb MBA gedaan bij MVP. Ervaren en enthousiaste docenten maken het een stuk makkelijker, al moet je wel zorgen dat je bij blijft met de voorbereiding. Het kost dus wat vrije tijd en energie maar... Ikb heb MBA gedaan bij MVP. Ervaren en enthousiaste docenten maken het een stuk makkelijker, al moet je wel zorgen dat je bij blijft met de voorbereiding. Het kost dus wat vrije tijd en energie maar is het meer dan waard!

Telefonisch totaal een 0, zeer slecht en onvriendelijk! In de les hangt het totaal van de leraar af. De ene docent is beter dan de andere.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

We wilden graag meer weten over deze telefonische ervaring en hebben hiertoe contact opgenomen voor meer informatie. We zijn blij met de persoonlijke toelichting van de student en pakken de... We wilden graag meer weten over deze telefonische ervaring en hebben hiertoe contact opgenomen voor meer informatie. We zijn blij met de persoonlijke toelichting van de student en pakken de verbeterpunten intern op. We vonden het daarbij fijn om te vernemen dat het één gesprek betrof en andere telefoongesprekken als behulpzaam en vriendelijk zijn ervaren.
Markus Verbeek Praehep

Sander Bosma

De vakken loonheffingen zijn erg leerzaam. De docenten hadden veel vakkennis en waren erg enthousiast. Arbeidsrecht was gelukkig maar 2 lessen. Dat was erg saai en alles werd letterlijk uit het boek... De vakken loonheffingen zijn erg leerzaam. De docenten hadden veel vakkennis en waren erg enthousiast. Arbeidsrecht was gelukkig maar 2 lessen. Dat was erg saai en alles werd letterlijk uit het boek overgenomen.