De opleidingen en trainingen zijn van een hoog niveau met veel praktijkvoorbeelden, zodat je de stof ook beter in de praktijk kunt gebruiken.
Vaak zijn de trainingen wel erg vol met theorie...
Vaak zijn de trainingen wel erg vol met theorie en kan er niet altijd diep op de stof worden in gegaan, dit komt omdat er eigenlijk vaak een lesdag te weinig wordt ingepland.

Clemens de Bruin

Prettige leraar die ook goed praktijk voorbeelden gaf en goed geholpen heeft om de moduleopdracht te maken

CRI Service b.v.

Leuke en leerzame training. Voor iemand zonder kennis op dit gebied is de start (eerste twee lessen) best lastig. Meer oefenexamens (om zelf mee te oefenen, dus niet klassikaal) is wat mij betreft... Leuke en leerzame training. Voor iemand zonder kennis op dit gebied is de start (eerste twee lessen) best lastig. Meer oefenexamens (om zelf mee te oefenen, dus niet klassikaal) is wat mij betreft wenselijk. De combinatie werk en studie heeft best impact, zeker naarmate examendatum dichterbij komt. De examentraining was verhelderend.

Was prima te volgen, alleen de te volgen modules volgden elkaar te snel op. Ik had liever een periode voor het examen ertussen gehad.

Nancy

Gezien de veranderingen in de accountancy wereld, is de opleiding ook aangepast. De boeken behorende bij mba zijn erg summier en je moet veel zelf uitvinden. Voor het geld wat je betaald mag je... Gezien de veranderingen in de accountancy wereld, is de opleiding ook aangepast. De boeken behorende bij mba zijn erg summier en je moet veel zelf uitvinden. Voor het geld wat je betaald mag je goede boeken verwachten. Dit is niet het geval.
Mooie studie, fijne docenten en de examentrainingen worden goed gegeven.

Dit jaar hadden we veel problemen met het examen en studiemateriaal!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

We vinden het vervelend dat er zaken in de opleiding niet naar tevredenheid zijn verlopen.
In een eerder stadium hebben we de ervaring van de student besproken en toegelicht.
We waarderen de...
We waarderen de feedback en nemen deze graag mee in de verbetering van onze interne processen.
Markus Verbeek Praehep

Pittig, interessant, ervaring rijker.

Het is een moeilijk vak, de docent was goed! Hij maakt alles een stukje leuker :)

Goede leerstof met deskundige docent

C.Bonsen

Erg goed. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden door Markus Verbeek. Dat is ook de reden dat ik voor deze instelling kies