Zeer kundige docent, actuele informatie en goede tips!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te lezen. Bedankt voor het schrijven van je review.

Monique

Het was een goede training. Zou het zelf fijn vinden als er casussen behandeld zouden worden, zodat je ook zelf de behandelde stof kunt toepassen in een casus.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je feedback, Monique! We zullen dit intern met ons meenemen.
Markus Verbeek Praehep

De opfriscursus Boekhouden en de trainer was erg goed en fijn.
Het lesmateriaal was duidelijk en goed te volgen.
De 1e locatie was super. De 2e locatie was slecht. Niet goed te bereiken...
De opfriscursus Boekhouden en de trainer was erg goed en fijn.
Het lesmateriaal was duidelijk en goed te volgen.
De 1e locatie was super. De 2e locatie was slecht. Niet goed te bereiken met het openbaar vervoer. Hele kleine ruimte en de lunch was matig voor wat je ervoor moet betalen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Wat betreft de 2e locatie, zullen we je feedback intern met ons meenemen.
Met...

Marvin

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Markus Verbeek Praehep

Ik heb de opleiding Praktijk Diploma Loonadministratie gedaan. De 3 docenten die ik daarvoor had, waren alle 3 erg bekwaam om de lesstof over te brengen. Ik was niet altijd even enthousiast over de... Ik heb de opleiding Praktijk Diploma Loonadministratie gedaan. De 3 docenten die ik daarvoor had, waren alle 3 erg bekwaam om de lesstof over te brengen. Ik was niet altijd even enthousiast over de manier waarop de lesstof was geschreven en hoe de oefenstof was ingericht. In de memotraining en de oefenexamens stonden toch nog wel wat fouten.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze docenten. Verder zullen we je feedback wat betreft de lesinhoud met ons meenemen. Bedankt voor je review.
Met vriendelijke...
Markus Verbeek Praehep

Ik vond het leerzaam maar soms per les wel verschillen qua meerwaarde. Ook vond ik het verschil tussen de modules en docenten qua manier van lesgeven zeer divers.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je beoordeling. We zullen je feedback intern met ons meenemen.
Markus Verbeek Praehep

Het eerste gedeelte vd opleiding gevolgd in combinatie met een full-time job. De werk/privé balans raakte daardoor wel verstoord, waarna ik besloot om het tweede gedeelte vd opleiding terug te gaan... Het eerste gedeelte vd opleiding gevolgd in combinatie met een full-time job. De werk/privé balans raakte daardoor wel verstoord, waarna ik besloot om het tweede gedeelte vd opleiding terug te gaan naar 4 dagen werken, dit was een stuk beter te behappen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en je terug kon gaan naar 4 dagen waardoor dit een stuk beter te behappen was. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de... Fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en je terug kon gaan naar 4 dagen waardoor dit een stuk beter te behappen was. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Dani

Het heeft mij een goede start kunnen geven ondanks dat de informatie enorm breed was/is.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te lezen, Dani! Bedankt voor je beoordeling.
Markus Verbeek Praehep

Hele fijne docent met juiste manier van uitleg wat ik als enorm prettig heb ervaren!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wij goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de docent! Bedankt voor je review.

Ivo

Inspirerende docent

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Markus Verbeek...