Docent is een man die uit de praktijk les geeft met goede voorbeelden. Een aanrader deze docent.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is een mooi compliment voor onze docent, die wij intern gaan doorzetten! Bedankt voor je feedback.

Vanessa

De docent geeft op een leuke manier les waardoor de stof boeiend blijft.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hallo Vanessa, wat goed om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. Bedankt voor je beoordeling.

Patrick

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Beste Patrick, bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Nikki

Ik vond het goed dat de leraar aan de hand van opdrachten uitleg gaf

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen, Nikki! Bedankt voor je beoordeling.

Joop

Sluit aan bij mijn behoefte

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen, Joop! Bedankt voor je review en deelname.

Bianca

Prima te volgen en een prima docent, wel veel stof. Het is op mijn werk momenteel nogal druk dus dan schiet het oefenen er wel bij in maar ik ga ruimte maken, ergens. Wij gaan hiermee wel aan de... Prima te volgen en een prima docent, wel veel stof. Het is op mijn werk momenteel nogal druk dus dan schiet het oefenen er wel bij in maar ik ga ruimte maken, ergens. Wij gaan hiermee wel aan de slag, niet gelijk maar wel in de nabije toekomst dus heb ik al een beetje inzicht.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hallo Bianca, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons. We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis.
Markus Verbeek Praehep

Ik vond het lesmateriaal achterhaald. Dat mag wel een update krijgen. mbt thuiswerkbeleid, moderne beoordelingsgesprekken.

Markus...

Shardha

De training sloot perfect aan bij mijn dagelijkse werkzaamheden als salarisadministrateur

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Markus Verbeek Praehep

Opleiding was goed, jammer online.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je feedback. We vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Bedankt voor je feedback.

Simone

Interessante cursus met veel praktijk voorbeelden

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent over de training, Simone. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis en vaardigheden in de praktijk.
Met vriendelijke...