Monique

Het lesmateriaal op zich is goed, ook al was het boek vernieuwd en stonden er hier en daar fouten in, dus dat is punt voor verbetering. Het zou verder fijn zijn als de stof meer zou ingaan op... Het lesmateriaal op zich is goed, ook al was het boek vernieuwd en stonden er hier en daar fouten in, dus dat is punt voor verbetering. Het zou verder fijn zijn als de stof meer zou ingaan op digitaal boekhouden. Verder heb ik veel cursussen gedaan, maar bij nog geen enkele cursus zoveel huiswerk gehad als bij deze cursus. Dit is lastig te combineren naast een baan en gezin met jonge kinderen. Complimenten voor het geduld van de docent met alle zinnige en onzinnige vragen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Best Monique, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat het veel werk heeft gekost. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als... Best Monique, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat het veel werk heeft gekost. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Markus Verbeek Praehep

De docent legt het goed uit en als je het niet begrijpt neemt hij de tijd om het je nogmaals uit te leggen. De lunch is fantastisch geregeld! Wat ik wel jammer vind is dat ik €18,50 heb betaald voor... De docent legt het goed uit en als je het niet begrijpt neemt hij de tijd om het je nogmaals uit te leggen. De lunch is fantastisch geregeld! Wat ik wel jammer vind is dat ik €18,50 heb betaald voor online examentrainingen en dat gisteren tijdens de laatste les bleek dat de code op de website ook toegang geeft tot de examentrainingen zonder dat er extra voor betaald hoeft te worden. De communicatie daarover tussen convoy en mvp zou wellicht duidelijker kunnen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je feedback. We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Verder zullen we je feedback intern met ons meenemen wat betreft de examentrainingen.
Met...

Gwendy

Opleiding sluit prima aan bij mijn job als salarisadministrateur. De docent wist de te behandelen stof boeiend te brengen.
Zoals de docent de stof bracht konden we nog wel veel langer over...
Zoals de docent de stof bracht konden we nog wel veel langer over arbeidsrecht babbelen. Dag was voorbij voordat we het wisten.
Wel jammer dat we de sheets niet op papier kregen, waardoor we af en toe aantekeningen erbij konden maken.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Beste Gwendy, bedankt voor je feedback. Fijn om te lezen dat je opleiding goed aan sluit bij jou werkzaamheden. Verder zullen we je feedback intern met ons meenemen wat betreft de sheets.
Met...

Albert

De opdracht is niet heel concreet in wat er verwacht wordt. Daarnaast is niet helder hoe modules, die in fase 3 zijn gegeven, in de opdracht geïntegreerd moeten worden aangezien het een... De opdracht is niet heel concreet in wat er verwacht wordt. Daarnaast is niet helder hoe modules, die in fase 3 zijn gegeven, in de opdracht geïntegreerd moeten worden aangezien het een integratieopdracht is. Beter zou zijn concreet een opdracht te formuleren waarbij dit wel mogelijk is.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Beste Albert, bedankt voor je feedback. We zullen je feedback intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Markus...
Markus Verbeek Praehep

Ik vond het fijn dat ik de opleiding geheel online kon volgen. Een collega doet dezelfde opleiding met klassikaal onderwijs maar die haalt minder goede resultaten en is ook al een keer gezakt. Dus... Ik vond het fijn dat ik de opleiding geheel online kon volgen. Een collega doet dezelfde opleiding met klassikaal onderwijs maar die haalt minder goede resultaten en is ook al een keer gezakt. Dus ik zie de meerwaarde niet in van klassikaal onderwijs en ben een voorstander van online onderwijs

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en je zo te spreken bent over online onderwijs. Daar zijn we erg blij mee!

Erna

Prima, goede docent en inhoud sluit aan op de praktijk

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Beste Erna, wat fijn dat je tevreden bent over de docent en de inhoud aansluit op de praktijk. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Met vriendelijke...

José

Prima training en deskundige docent

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Beste José, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de training en de docent. Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je feedback.
Markus Verbeek Praehep

Ik vond de docent uitstekend. Lesinhoud sloot aan bij de leerdoelen en was goed verdeeld over de lessen. Impact op werk is positief, heb er veel aan in de praktijk. Enige wat ik minder vond was het... Ik vond de docent uitstekend. Lesinhoud sloot aan bij de leerdoelen en was goed verdeeld over de lessen. Impact op werk is positief, heb er veel aan in de praktijk. Enige wat ik minder vond was het lesmateriaal aangezien de opgaven vaak te uitgebreid waren t.o.v. realistische examenvragen en er meerdere fouten in het uitwerkingenboek staan.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding en de docent. We zullen verder je feedback intern met ons meenemen wat betreft het... Bedankt voor het delen van je feedback met ons. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding en de docent. We zullen verder je feedback intern met ons meenemen wat betreft het lesmateriaal.
Markus Verbeek Praehep

Locatie heeft weinig gratis parkeergelegenheid waardoor je genoodzaakt bent om tegen hoge kosten te parkeren.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Jammer om te lezen dat de parkeergelegenheid niet gratis is geweest en je hierdoor hoge kosten hebt moeten maken. We zullen je feedback intern met ons meenemen.
Met vriendelijke...

Jesse

Goede docent, leerzaam, prettige sfeer en een goede locatie. Nuttige bijeenkomsten.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Beste Jesse, wat fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren en tevreden bent over de locatie. Bedankt voor je beoordeling.