Floris

De docenten zijn allemaal vakbekwaam en hebben veel kennis.
De docenten zijn allemaal vakbekwaam en hebben veel kennis.
Ik had gekozen om de avondopleiding overdag te doen, dat is wel pittig omdat je dan 2 lessen op 1 dag hebt, dat betekent ook dubbele voorbereiding. Uiteindelijk is het me toch wel goed af gegaan, de 1e vier vakken mocht ik gelijk halen en ben nu met de laatste 2 bezig.
Jammer is dat je toch regelmatig een andere locatie moet kiezen dan je voorkeur, maar daarbij bleef het voor mij wel belangrijk om de lessen klassikaal te kunnen volgen en die mogelijkheid bleef er.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je feedback, Floris! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding.
Verder kunnen we ons ook goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Yamen

Ik had meer verwacht van de cursus.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Het spijt ons te horen dat je niet geheel tevreden bent over de cursus. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet geheel tevreden bent over de cursus. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Steven

Goede kwaliteit les en kennis docenten.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je review, Steven! Fijn dat de docenten goed bevielen! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Met vriendelijke groet, Markus Verbeek...
Met vriendelijke groet, Markus Verbeek Praehep

Ellen

Prima docent, verbinding lief zo nu en dan te wensen over.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Ellen! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de docent. We gaan je feedback wat betreft de verbinding intern doorzetten en we hopen dat je... Bedankt voor het delen van je beoordeling, Ellen! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de docent. We gaan je feedback wat betreft de verbinding intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Veronique

Ik vind het erg veel voor slechts 4 halve cursusdagen. De onlineles is niet helemaal mijn ding, hoewel de leerkracht een prettige stem had en ons ook vragen stelde.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dank je wel voor het achterlaten van een review, Veronique! Wat jammer om te lezen dat de online les niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan en dat het erg veel informatie is geweest in... Dank je wel voor het achterlaten van een review, Veronique! Wat jammer om te lezen dat de online les niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan en dat het erg veel informatie is geweest in slechts 4 dagen. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!

Christian

Prima opleiding, aardige docent ook. Wel onduidelijk of grafische rekenmachine ook gebruikt mag worden op examen. Dat had misschien eerder duidelijk kunnen zijn.

Markus...

Monique

Het was een pittige dag waarbij het lesmateriaal behoorlijk lastig was. Na goed doorvragen bij de docent werd de uitleg wat duidelijker, maar eigenlijk zou het misschien wel in 2 of 3 dagen moeten... Het was een pittige dag waarbij het lesmateriaal behoorlijk lastig was. Na goed doorvragen bij de docent werd de uitleg wat duidelijker, maar eigenlijk zou het misschien wel in 2 of 3 dagen moeten om het goed helder te hebben.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen, Monique! Bedankt voor je review en deelname.

Mario

De inhoud van de cursus is goed in de praktijk te gebruiken. De leraar weet de kennis goed over te brengen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen, Mario! Bedankt voor je feedback.
Markus Verbeek Praehep

Heel fijne cursus en docent doet zijn werk heel goed.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Janine

Was onnodig om exact dezelfde cursusmateriaal twee keer per post te hebben ontvangen. De documentatie
(uitwerking van de opdrachten in e-connect) bevatte veel fouten. De docent was kundig.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Markus Verbeek...