Het was jammer dat ik de les niet kon volg op mijn voorkeurs locatie.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Danny

De docent gaf een goede en duidelijke uitleg.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen, Danny! Bedankt voor je beoordeling.

Johan

Sympathieke leraar die kennis van zaken heeft en de onderwerpen toe kan spitsen op de praktijk

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je review, Johan! Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Markus...

Petra

Een leerzame dag met veel praktijk vragen en uitleg.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Petra! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Petra! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
Markus Verbeek Praehep

Hele nuttige training, waarin ik veel nieuwe kennis heb opgedaan, die ik in de praktijk kan toepassen op het accountantskantoor waar ik werk. De trainer was erg toegankelijk en zorgde voor een... Hele nuttige training, waarin ik veel nieuwe kennis heb opgedaan, die ik in de praktijk kan toepassen op het accountantskantoor waar ik werk. De trainer was erg toegankelijk en zorgde voor een interactieve training. Dank daarvoor!!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Markus Verbeek Praehep

De fysieke locatie was prima inclusief voorzieningen. De online omgeving was niet altijd even prettig werken. Mogelijk lag dit aan de docent.

Markus...

Saskia

Goede docent. Het lesmateriaal was niet erg belangrijk omdat vooral het verhaal van de docent van belang was.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Saskia! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Anamarija

Jammer dat Markus Verbeek bijna geen trainingen of opleidingen in Amsterdam geeft.
Toen Markus Verbeek nog zelfstandig was, was dat anders.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op je voorkeurs locatie les krijgt. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een... Bedankt voor het achterlaten van je review! We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op je voorkeurs locatie les krijgt. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Raquel

Goede basiskennis

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen, Raquel! Bedankt voor het delen van je feedback.

Maarten

Prima docent. Redelijk interactief, maar is niet altijd goed mogelijk bij behandelen van formuleberekeningen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen, Maarten! Bedankt voor je beoordeling.