Helder, mooie casussen en ruimte voor interactie.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Markus Verbeek Praehep

Een mooie mix tussen theorie en praktijk met vele voorbeelden, ook veel wisselwerking tussen de cursisten en de docent

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Rob

Valt op deze wijze goed te volgen. Wellicht het scherm met rechtsonder de video iets anders indelen. Had mezelf wel verkeken op de tijd, als je alle vragen wilt maken kost dit veel extra tijd. Kwam... Valt op deze wijze goed te volgen. Wellicht het scherm met rechtsonder de video iets anders indelen. Had mezelf wel verkeken op de tijd, als je alle vragen wilt maken kost dit veel extra tijd. Kwam hierdoor wel in de knoop met de planning op het einde.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen, Rob! Verder zullen we je feedback betreft de video intern met ons meenemen. Bedankt voor het delen van je feedback.
Markus Verbeek Praehep

De docent gaf goede uitleg. Door het volgen van de opleiding heb ik meer inzicht gekregen en verdieping. Het kost wel veel tijd om alle lesstof door te lezen en daarna te leren. De 10 lessen waren... De docent gaf goede uitleg. Door het volgen van de opleiding heb ik meer inzicht gekregen en verdieping. Het kost wel veel tijd om alle lesstof door te lezen en daarna te leren. De 10 lessen waren zeker voldoende voor de extra uitleg.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.
Markus Verbeek Praehep

Prima geregeld. Jammer dat het voor mij online was omdat de les niet in de buurt gegeven werd.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! We kunnen ons verder goed voorstellen dat je de opleiding liever dichtbij had gevolgd! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Met...

Patrick

Het was jammer dat de opleiding noodgedwongen in twee delen moest in verband met de omstandigheden van de docent. Daar was niets aan te doen. Maar ik vond de aanpak van de docent wel prettig, wilde... Het was jammer dat de opleiding noodgedwongen in twee delen moest in verband met de omstandigheden van de docent. Daar was niets aan te doen. Maar ik vond de aanpak van de docent wel prettig, wilde goed aansluiten bij de praktijkervaringen van ons. Fijn.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Beste Patrick, dat kunnen we ons goed voorstellen. Fijn om te lezen dat je verder tevreden bent over de opleiding.
Bedankt voor je review!

Sanne

Ik heb bewust gekozen voor online en vond het heel prettig geregeld. Techniek werkte goed en de docenten waren goed ingespeeld op de techniek. Het enige wat soms verwarrend kan werken is dat je veel... Ik heb bewust gekozen voor online en vond het heel prettig geregeld. Techniek werkte goed en de docenten waren goed ingespeeld op de techniek. Het enige wat soms verwarrend kan werken is dat je veel omgevingen hebt (Econnect, virtual classroom, associatie van examinering en convoy). Je hebt ze allemaal nodig voor de cursus.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om horen, Sanne! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Markus Verbeek Praehep

Wel relaxed om je eigen omgeving de les te volgen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Markus Verbeek Praehep

Docent gaf prettig en goed les.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Bianca

Docent legde alles heel rustig en duidelijk uit. Stond open voor vragen. Vond het wel jammer dat we elkaar niet konden zien. Alleen de docent. Wordt dan wat persoonlijker.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat je elkaar graag had gezien, wat het persoonlijker maakt! We nemen je feedback intern met ons mee.
Met...