Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Goede voorbereiding, alles keurig op tijd en precies volgens afspraak. Ik ken geen betere!

zie onder een.

P.Spit

Bedrijf met persoonlijke aandacht voor de cliënt, aandacht voor eventuele problemen en daar waar mogelijk oplossingen aandragend.

Zie boven, met name het persoonlijk getinte karakter.

Joke

Prettige ontvangst en er wordt al koffie/thee aangeboden als je te vroeg bent.

Grote deskundigheid en er wordt veel informatie verstrekt waar je niet altijd een rekening voor krijgt.

Blijf zo doorgaan.
Als je een notaris zoekt vind je hier alles wat je nodig hebt.

Via Marks Wachters notarissen onze levenstestamenten laten opstellen.
Hierbij duidelijk voorzien in de informatie en uitleg over de inhoud daarvan.

Vriendelijk ontvangst en warme uitstraling van het kantoor.
Duidelijke en heldere informatie en toelichting op de inhoud van de akten.

J.M.Hartog

Mijn eerste en enige ervaring met Marks Wachters Notarissen is uitstekend.

snelheid waarmee gehandeld wordt.

geen.

Odette de Rooij

We hebben bij Marks Wachters notarissen een samenlevingscontract en testamenten laten opstellen en afgesloten

Helder en duidelijke uitleg.
De kandidaat notaris stuurde ons concepten van het samenlevingscontract en de testamenten. We konden deze aanvullen
Hierdoor werd het samenlevingscontract werd door de notaris niet helemaal voorgelezen,wisten immers wat erin stond, waardoor we snel tot het contract en testamenten konden onderteken.

Verbeterpunt : uitleg bereikbaarheid voor het OV. We konden het kantoor niet vinden
Tip: Geef aan welke bussen er naar de dichtstbijzijnde bushalte gaan vanaf station Eindhoven. Ook een routebeschrijving naar het kantoor vanaf die bushalte.

Goede ervaringen en bij het eerste telefoongesprek nuttig advies en tips.

Duidelijke adviezen in een goed gesprek. De uitwerking is dan ook uitstekend. Tijdens het eerste telefoongesprek al duidelijk advies, dat ook in de offerte terugkomt, waardoor er geen verrassingen achteraf zijn. Bij andere notariskantoren eerder een offerte aangevraagd, maar geen enkel advies aan de telefoon. Dat is een groot pluspunt bij uw kantoor.

Vooral doorgaan met het duidelijke advies.

Professioneel, menselijk, klantvriendelijk. Kan zich goed inleven in de situatie van de klant.

Snel reageren op hulpvraag. Meedenken. Goede voorlichting.

morgenmakers

Erg vriendelijk, meedenkend, het voelde echt als een gesprek waarbij het niet om Marks Wachters eigen-belang ging, maar om ons belang. Voelde vertrouwd en eerlijk.

eerlijk en open

Mijn probleem is meteen door de medewerkster Kim Thanos opgepakt. Zij heeft mij per omgaande haar contactgegevens gemaild

Klantvriendelijkheid, Deskundigheid