Offerte
Deskundigheid
Resultaat
Advies
Communicatie

Fijne ervaring goed geadviseerd.

De persoonlijke touch.

Nvt

Alex Appel

Goed, geduldig en bekwaam. We hebben testamenten en levenstestamenten op laten stellen en hadden nogal wat vragen en verschillende situaties die verschillende oplossingen vroegen. Ze hebben geduldig... Goed, geduldig en bekwaam. We hebben testamenten en levenstestamenten op laten stellen en hadden nogal wat vragen en verschillende situaties die verschillende oplossingen vroegen. Ze hebben geduldig alle vragen beantwoord, alle mogelijke situaties beschreven en uiteindelijk goede, gedegen testamenten en levenstestamenten opgesteld.

Geduldig en bekwaam.

Marion Savelkoul & John Dekkers

Wij hebben recentelijk gebruik gemaakt van Marks Wachter notarissen i.v.m. de aankoop van een chalet en de corresponderende hypotheekverstrekking.

Belangrijkst vonden wij, dat ons dossier steeds de volle aandacht had van het kantoor, ook al waren er soms meerdere medewerkers bij betrokken. De overdrachten tussen hen verliepen probleemloos. De... Belangrijkst vonden wij, dat ons dossier steeds de volle aandacht had van het kantoor, ook al waren er soms meerdere medewerkers bij betrokken. De overdrachten tussen hen verliepen probleemloos. De communicatie met ons, hetzij via de mail, via Whatsapp of telefonisch, was vriendelijk en adequaat.

Ons idee van dit moment is: vooral doorgaan op de ingeslagen weg. Eventuele kleinere verbeterpuntjes dienen zich werkendeweg vanzelf wel aan.

Vriendelijk en goede service

Duidelijke uitleg zodat je goed begrijpt waar het om gaat. Ook mensen met een minder hoog niveau.

Kan ik zo geen bedenken

Jan van Dijk

Prettig en vakkundig

Persoonlijke betrokkenheid

Laagdrempelig en toegankelijk kantoor.
Personeel straalt vakbekwaamheid en vriendelijk uit.

Vakbekwaamheid, duidelijke uitleg.

Hans Teurlinckx

Altijd vriendelijk ontvangst. Remy de Gier heeft ons goed en deskundig geadviseerd.

Vriendelijk en ongedwongen sfeer. Je voelt je meteen op je gemak. Zeer deskundig.

Een notaris die het legale taal begrijpelijk maakt en de tijd neemt om alles uit te leggen.

Mevrouw Anne van Uden is een zeer goed notaris.
Wij kunnen haar van harte aanbevelen.

Alles was perfect

Ger van Hees

Goede sfeer en goed geholpen

Erg toegankelijk, fijne sfeer en vriendelijk personeel.

JW Ditters

Grove fout in afrekening, geen enkele excuses, slechts aanmaning om te betalen via e-mail

nauwkeuringheid en communicatie

Reactie Marks Wachters notarissen:

Beste JW Ditters,
Bedankt voor het schrijven van een review. Als kantoor gebruiken wij alle reviews om onze dienstverlening te perfectioneren.
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u...
Beste JW Ditters,
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u geen prettige ervaring heeft gehad met ons kantoor.
We zouden graag met u in contact komen om de situatie nogmaals te bespreken.
Neem gerust contact met ons op telefoonnummer 040 244 88 55 of een mail te sturen naar Info@markswachters.nl.
Marks Wachters notarissen