Portacon BV

Goede ervaringen met Markant Internet. Het zijn specialisten die weten waar ze over praten en daardoor prima werk leveren met meetbare resultaten. Een fijn bedrijf om mee samen te werken!

Wegter

Zeer goed bedrijf om mee te werken. Ze hebben verstand van zaken en zijn zeer behulpzaam.

Arjan Nederhof / Nederhof hoveniers, Den Haag

Markant Internet doen wat ze beloven.
De mensen achter Markant Internet luisteren goed wat onze wensen zijn , komen hierna met diverse goede ideeën en tips.
Na goed overleg hebben zij...
Markant Internet doen wat ze beloven.
Na goed overleg hebben zij voor ons een super website gemaakt met webshop die prima werkt.
Ook de aftersales en al het werk wat nodig is voor zoekmachines doen ze met veel passie.

Kortom, Markant internet raden wij iedereen aan.

Nederhof hoveniers, Den Haag

Lanova Laadpalen

De samenwerking met Markant is super! Snel schakelen, samen bouwen aan een steeds beter resultaat. Vooral het meedenken en gevraagde en ongevraagde advies helpt ons steeds opnieuw weer op stappen te... De samenwerking met Markant is super! Snel schakelen, samen bouwen aan een steeds beter resultaat. Vooral het meedenken en gevraagde en ongevraagde advies helpt ons steeds opnieuw weer op stappen te maken.

De Beddenconcurrent | Niels

Zeer prettige organisatie waarbij kennis, professionaliteit en een goed inlevingsvermogen worden gecombineerd!

Countrywood

Erg tevreden over Markant Internet. Persoonlijk en snel contact.

Harry's Farm

Dit zijn echt vakmensen. Ze denken mee en zorgen dat het resultaat precies is zoals je voor ogen hebt!

PESCHECK B.V.

Zaken worden snel opgepakt. Er werken veel verschillende collega's aan ons als opdrachtgever waardoor er meer kennis In-House wordt ingezet. Last minute calls/wijzigingen zijn in het algemeen nooit... Zaken worden snel opgepakt. Er werken veel verschillende collega's aan ons als opdrachtgever waardoor er meer kennis In-House wordt ingezet. Last minute calls/wijzigingen zijn in het algemeen nooit een probleem. Waardoor het mogelijk is om snel te schakelen.
Contact via telefoon / mail / bezoek verlopen goed en professioneel.

Gastouderbureau NL | GOBNL.nl

Zeer goed.

www.meerdanvlees.nl

Leuke club. Competente jongens. Denken mee, reageren snel. Nemen de tijd voor je en luisteren naar de klant.