H. van de Riet Bouwstaal BV

Correct en to the point B2B zaken doen. Zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen. Altijd alles keurig op tijd!

Erik Arendsen | Thoma Groep

Fijne partij om mee samen te werken. Ze denken mee en oplossingsgericht.

Kozijnshop.nl

Fijne communicatie met Markant. Ze denken praktisch mee en sturen bij als we daar om vragen.

ACG Holten

Dankzij Markant zijn wij met ons belangrijkste zoekwoord structureel organisch vindbaar in de top 3, op de eerste pagina in Google. Daarnaast werken wij met betaalde advertenties die door Markant... Dankzij Markant zijn wij met ons belangrijkste zoekwoord structureel organisch vindbaar in de top 3, op de eerste pagina in Google. Daarnaast werken wij met betaalde advertenties die door Markant ingesteld en gemonitord worden. Communicatie verloopt vlot en duidelijk op basis van feiten en metingen. Afspraken worden nagekomen en ook wordt er pro-actief en meedenkend te werk gegaan. Wij zijn al met al zeer tevreden met Markant als partner!

Sideways

Samenwerken met Markant ervaren wij als zeer prettig. Ze denken goed met je mee en zijn zeer klantvriendelijk

Sideways

Fijne partij om mee samen te werken. Denken goed mee en zijn flexibel

Adcam Administraties & Advies

Onze samenwerking met Markant is prettig, direct en constructief. Ze denken met ons mee, komen met oplossingen, en meetbare resultaten. Ze hebben kennis van zaken en communiceren helder en open.

WEWO Europe

Werken al een paar jaar zeer prettig samen met Markant Internet. Betrouwbare partij met kennis van zaken. Zeker aan te bevelen!

Keukenstudio Regio Oost | Henk Jan

Onze ervaring met Markant is top! Ze komen hun afspraken na, rapporteren meetbare resultaten en sturen bij daar waar nodig. Ook de communicatie is helder en duidelijk, afspraken worden nagekomen. Onze ervaring met Markant is top! Ze komen hun afspraken na, rapporteren meetbare resultaten en sturen bij daar waar nodig. Ook de communicatie is helder en duidelijk, afspraken worden nagekomen.

Samen het plan bedacht, en we hebben er alle vertrouwen in dat we de beoogde online groei kunnen bewerkstelligen dankzij de inzet van Markant.

Allure Bouw

Met Markant Internet zijn we via/via in contact gekomen. Vanaf het eerste contactmoment heeft deze partij zich zeer proactief opgesteld. Echte specialisten die ons volledig ontzorgen en ook zelf met... Met Markant Internet zijn we via/via in contact gekomen. Vanaf het eerste contactmoment heeft deze partij zich zeer proactief opgesteld. Echte specialisten die ons volledig ontzorgen en ook zelf met ideeën en tips komen. We hebben er alle vertrouwen in dat de lopende campagnes bij hen in goede handen zijn! Van harte aanbevolen.