Hatland

Betrokken partner met kennis van zaken! Top!

Boomschors.nl B.V.

Wat een super goed bedrijf !

H. van de Riet Bouwstaal BV

Correct en to the point B2B zaken doen. Zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen. Altijd alles keurig op tijd!

Erik Arendsen | Thoma Groep

Fijne partij om mee samen te werken. Ze denken mee en oplossingsgericht.

Kozijnshop.nl

Fijne communicatie met Markant. Ze denken praktisch mee en sturen bij als we daar om vragen.

ACG Holten

Dankzij Markant zijn wij met ons belangrijkste zoekwoord structureel organisch vindbaar in de top 3, op de eerste pagina in Google. Daarnaast werken wij met betaalde advertenties die door Markant... Dankzij Markant zijn wij met ons belangrijkste zoekwoord structureel organisch vindbaar in de top 3, op de eerste pagina in Google. Daarnaast werken wij met betaalde advertenties die door Markant ingesteld en gemonitord worden. Communicatie verloopt vlot en duidelijk op basis van feiten en metingen. Afspraken worden nagekomen en ook wordt er pro-actief en meedenkend te werk gegaan. Wij zijn al met al zeer tevreden met Markant als partner!

Sideways

Samenwerken met Markant ervaren wij als zeer prettig. Ze denken goed met je mee en zijn zeer klantvriendelijk

Sideways

Fijne partij om mee samen te werken. Denken goed mee en zijn flexibel

Adcam Administraties & Advies

Onze samenwerking met Markant is prettig, direct en constructief. Ze denken met ons mee, komen met oplossingen, en meetbare resultaten. Ze hebben kennis van zaken en communiceren helder en open.

WEWO Europe

Werken al een paar jaar zeer prettig samen met Markant Internet. Betrouwbare partij met kennis van zaken. Zeker aan te bevelen!