Sideways

Fijne partij om mee samen te werken. Denken goed mee en zijn flexibel

Adcam Administraties & Advies

Onze samenwerking met Markant is prettig, direct en constructief. Ze denken met ons mee, komen met oplossingen, en meetbare resultaten. Ze hebben kennis van zaken en communiceren helder en open.

WEWO Europe

Werken al een paar jaar zeer prettig samen met Markant Internet. Betrouwbare partij met kennis van zaken. Zeker aan te bevelen!

Keukenstudio Regio Oost | Henk Jan

Onze ervaring met Markant is top! Ze komen hun afspraken na, rapporteren meetbare resultaten en sturen bij daar waar nodig. Ook de communicatie is helder en duidelijk, afspraken worden nagekomen. Onze ervaring met Markant is top! Ze komen hun afspraken na, rapporteren meetbare resultaten en sturen bij daar waar nodig. Ook de communicatie is helder en duidelijk, afspraken worden nagekomen.

Samen het plan bedacht, en we hebben er alle vertrouwen in dat we de beoogde online groei kunnen bewerkstelligen dankzij de inzet van Markant.

Allure Bouw

Met Markant Internet zijn we via/via in contact gekomen. Vanaf het eerste contactmoment heeft deze partij zich zeer proactief opgesteld. Echte specialisten die ons volledig ontzorgen en ook zelf met... Met Markant Internet zijn we via/via in contact gekomen. Vanaf het eerste contactmoment heeft deze partij zich zeer proactief opgesteld. Echte specialisten die ons volledig ontzorgen en ook zelf met ideeën en tips komen. We hebben er alle vertrouwen in dat de lopende campagnes bij hen in goede handen zijn! Van harte aanbevolen.

Portacon BV

Goede ervaringen met Markant Internet. Het zijn specialisten die weten waar ze over praten en daardoor prima werk leveren met meetbare resultaten. Een fijn bedrijf om mee samen te werken!

Wegter

Zeer goed bedrijf om mee te werken. Ze hebben verstand van zaken en zijn zeer behulpzaam.

Arjan Nederhof / Nederhof hoveniers, Den Haag

Markant Internet doen wat ze beloven.
De mensen achter Markant Internet luisteren goed wat onze wensen zijn , komen hierna met diverse goede ideeën en tips.
Na goed overleg hebben zij...
Markant Internet doen wat ze beloven.
Na goed overleg hebben zij voor ons een super website gemaakt met webshop die prima werkt.
Ook de aftersales en al het werk wat nodig is voor zoekmachines doen ze met veel passie.

Kortom, Markant internet raden wij iedereen aan.

Nederhof hoveniers, Den Haag

Lanova Laadpalen

De samenwerking met Markant is super! Snel schakelen, samen bouwen aan een steeds beter resultaat. Vooral het meedenken en gevraagde en ongevraagde advies helpt ons steeds opnieuw weer op stappen te... De samenwerking met Markant is super! Snel schakelen, samen bouwen aan een steeds beter resultaat. Vooral het meedenken en gevraagde en ongevraagde advies helpt ons steeds opnieuw weer op stappen te maken.

De Beddenconcurrent | Niels

Zeer prettige organisatie waarbij kennis, professionaliteit en een goed inlevingsvermogen worden gecombineerd!