Rooken

Zeer goed, product was snel bezorgd

Goed en snel geleverd

Goede en duidelijke communicatie. Snelle levering.

Van der plank

Het pakket kwam te laat. Op de website stond dat het de volgende dag bezorgd zou worden daarom had ik deze besteld. Het kwam 2 dagen later waardoor het te laat was.

Reactie Marjo Speelgoed:

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling! Direct na uw beoordeling hebben wij contact met u opgenomen. Hierin gaven wij aan dat er inderdaad onjuiste informatie stond bij het product dat u... Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling! Direct na uw beoordeling hebben wij contact met u opgenomen. Hierin gaven wij aan dat er inderdaad onjuiste informatie stond bij het product dat u besteld heeft. De tekst "Vóór 13.00 besteld, morgen in huis" had moeten zijn "Werkdagen vóór 13.00 besteld, morgen in huis". Omdat u op zondag heeft besteld en wij die dag niet in het magazijn werken, hebben we u niet op maandag kunnen leveren. Uw bestelling is maandag direct verwerkt en dinsdag bij u geleverd. Omdat dit onze fout is hebben wij u aangeboden de producten kosteloos aan ons te retourneren. Helaas hebben we nog niets van u mogen vernemen. Het aanbod staat uiteraard nog altijd. Mocht u besloten hebben de producten te houden dan hopen we dat er met veel plezier mee gespeeld wordt. Met vriendelijke groet, Marjo Speelgoed klantenservice

Saskia

Leuke en betaalbare dingetjes voor als traktatie en bedankje.

De Blaere

Ze zijn super vlug en heel vriendelijk aan de telefoon !!!!!!

M Lichtendonk

Heel goed!

Daphne

Er is veel om uit te kiezen. Erg fijn dat er ook per stuk (of per twee) gekocht kan worden.