verhelst wennie

Op tijd bezorgd, zeer tevreden over het aangekochte produkt

jacqueline

Wat een leuke website met originele knutselartikelen.

Ik bevestig dat ik ook bij de 2e bestelling heel tevreden ben.
De dag na de bestelling heb ik mijn pakket al ontvangen. Er was 1 stuk tekort. Na een e-mailtje werd dit tekort onmiddellijk...

Marieke

Goede artikelen en normale verzendkosten, snelle verzending.

Mooi speelgoed, niet duur

Snelle service en afwisselende producten voor een goede prijs.

Snelle en betrouwbare levering!

Ppg. Lenaerts

Had na de betaling een aanmaning gehad wat niet klopte, wel gelijk een excuusmail gehad, naar mijn telefoontje. Het speelgoed is van mooie kwaliteit

Reactie Marjo Speelgoed:

Beste mevrouw Lenaerts,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We vinden het erg vervelend dat er een aanmaning voor € 0,50 naar u verstuurd is. Hoe dit heeft kunnen gebeuren is ons niet geheel duidelijk. De oorzaak zoeken we in de twee bestellingen die u direct na elkaar heeft geplaatst, voor beide bestellingen heeft u hierdoor verzendkosten betaald. Omdat onze collega dit opgemerkt heeft en wij twee keer verzendkosten in dit geval onnodig vinden hebben we meteen de verzendkosten van één van de twee bestellingen op uw rekening teruggestort. Waarom in onze administratie hierdoor het verschil van € 0,50 is ontstaan is onduidelijk en erg vreemd. Dit is uiteraard niet iets waar u voor op hoeft te draaien en we hebben het intern dan ook rechtgetrokken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen u spoedig weer eens te mogen verwelkomen in onze shop.

Marjo Speelgoed