G L Engel

Wij kopen er min of meer regelmatig 1 doos wijn en soms wat meer. Ook maken wij af en toe gebruik van een Pakket - een op de een of andere manier samenhangende samenstelling van 6 verschillende...

. Brede keus en zeer snelle levering, met ru8ime keuze bij bestelmomenten.
. Overzichtelijke website en online betaalmogelijkheid

Paul Jurrius

We kennen het bedrijf al langer want wij haalden hier onze wijnen sinds jaren. Nu online besteld en een perfecte afhandeling via de mail en de perfecte levering. Ga zo door!

Goed werkende site en een goede terugkoppeling. De aflevering nou op tijd en een extra wijntje om te proberen. Lol... kregen we in de zaak ook alđź‘Ť

Louk

Ben er al lang klant, altijd tevreden.

Guus van Putten

Tijdens proeverij heerlijke wijnen geproefd

Ruim aanbod

Jos Frusch

Prachtige wijn, snelle service. Zeer positief

handgeschreven kaartje vond ik erg vriendelijk leuke persoonlijke touch

J. Zandbergen

Een heel mooi assortiment aan wijnen; veel kennis van zaken; elke week weer leuke aanbiedingen; goede service.

Ineke.oordijk

Goede producten

Heel service gericht

S. Papa

Tot nu toe tweemaal online een bestelling gedaan. Mooie wijnen (deels bekend) en netjes geleverd. Correcte tijdslots. Laatste keer aktiewijnpakket Monte de Fra besteld. Keurig verzorgd! Dus niet 6...

Aandacht voor product en presentatie. Mooi assortiment. Extra waardering voor aankopen dmv bonuswijn. Ook een leuke winkel met vriendelijk personeel in centrum Utrecht.

Roel Nabben

Kundig en gastvrij, mooi aanbod. Zou wat meer afwisseling in mogen. Mooie zaak in Utrecht.

Uitstekend bezorgdienst in regio Utrecht, goede aftersales met een handgeschreven persoonlijke kaart en iets extra’s bij de bestelling.