Ineke

Heerlijke wijnen en perfecte levering.

Ruim assortiment en veel mogelijkheden voor levering op verschillende tijdstippen.

Pieter

Altijd correcte service, goede website.
Vriendelijke en deskundig personeel in winkel.

Aflevering bestellingen website zijn altijd punctueel, correct en met een persoonlijk kaartje.

Sylvie

Ruime selectie wijnen, fijne webshop, snelle en duidelijke communicatie over de bestelling. Super vlot bezorgd door een eigen bezorgservice

Eigen bezorgservice / top service

Mark van Oorschot

Altijd een feestje om in de winkel hartje Utrecht te komen. Lust voor mijn oog.

Mooie kwaliteitswijnen. Goed assortiment.

Chrysos Ballieux

Goede wijnwinkel met mooie toegankelijke webshop en p/q is uitmuntend

Goede wijnen
Snelle verwerking
Geleverd op aangegeven moment met keuze mogelijkheid

Peter Brakman

Service is altijd uitstekend. Helaas gaat dat niet op voor de verzending / levering door PostNL. Vorige week ontvingen wij een mail van PostNL met bericht dat er 1 doos was bezorgd met een... Service is altijd uitstekend. Helaas gaat dat niet op voor de verzending / levering door PostNL. Vorige week ontvingen wij een mail van PostNL met bericht dat er 1 doos was bezorgd met een handtekening in de e-mail voor ontvangst die NIET van ons was. Helaas hebben wij de indruk dat chauffeur van PostNl een doos heeft verduisterd. De andere doos was bezorgd bij afhaalpunt. Vervolgens hebben wij de tweede doos opnieuw besteld bij Margaretwines die direct verzonden is.

Service

M.B. van Houwelingen

Heerlijke wijnen besteld voor de kerst !

Snelle betrouwbare levering, heerlijke fles cadeau en goede communicatie!

Michel

Zeer goed

Kwaliteit
Vriendelijk
Attent
Goede service

Martine

Geweldige wijnen voor ieder budget, geweldige service en advies!

goed en kundig advies, geweldige service, snelle reacties en zalige wijnen. En de extra fles met persoonlijk kaartje is echt geweldig!

Ariene van den Blink

Alleen maar positieve ervaringen

kennis van zaken en service