Valino

Qualiteit

Pijltje MK-50S: puntje moet goed vastzetten

Jos

Twijgelachtig

snelle levering. /* wordt goedt op de hoogte gehouden.

een boog laat je niet gespannen, laat staan gespannen leveren.......
Ten tweede beweren jullie dat deze 20Lbs is maar ik kreeg er net 15 ui op mijn eigen treklengte.
Pas nadat ik m op m...
een boog laat je niet gespannen, laat staan gespannen leveren.......
Pas nadat ik m op m had aangepast kreeg ik er 20 Lbs uit.
ik vond m geen 60 Euro waard, heb betere bogen van ali express gehad voor minder, jammer.

Reactie ManKung.nl:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw beoordeling.
Goedemiddag,
Bedankt voor uw beoordeling.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de boog. Als u wilt mag u hem kosteloos retourneren. Als u daar gebruik van wilt maken dan horen we dat graag.
A. Hooghiemstra
Team ManKung.nl

Filipe cardoso

Alles ok

Ik heb bijna 200eur besteed en ik heb geen cadeautje gekregen terwijl mijn vriend die dezelfde gekocht heeft wel iets gekregen heeft

Adriaan

Goede service en erg klantgericht

Goede service

Geen tips

jan

Fijn bedrijf

foto''s

vergelijken produkten

Benny

Uitstekende service , snel, perfect en betaalbaar

veel verschillende op stock en wordt goed en snel geleverd

Kuik

Zeer goed bedrijf

Zijn vlot en super vriendelijk

Van kleef

Mooie overzichtelijke site met de nodige info

Wat ik heb gezien zit het goed in elkaar

Geen idee

I.Mertens

Na een probleem met de kruisboog (linkse afwijking) hebben ze alles mogelijke gedaan om het euvel te verhelpen.Spijtig genoeg heeft het niets gebracht. Ik heb dan zonder kosten het art. terug kunnen... Na een probleem met de kruisboog (linkse afwijking) hebben ze alles mogelijke gedaan om het euvel te verhelpen.Spijtig genoeg heeft het niets gebracht. Ik heb dan zonder kosten het art. terug kunnen opsturen en mijn geld teruggestort gekregen.Deze service is NIET vanzelfsprekend in de huidige tijd. Duizend maam dank hiervoor.

Service-vakkennis-hulpvaardigheid

Nihil

P C

Goeie klanten service

Het draad datbij de kruisboog kwam was niet lang genoeg om gespannen te worden. Heb het ook met 2 man geprobeerd en alles geprobeerd. Het touw haalt het niet. Helaas, verder ziet de kruisboog er wel... Het draad datbij de kruisboog kwam was niet lang genoeg om gespannen te worden. Heb het ook met 2 man geprobeerd en alles geprobeerd. Het touw haalt het niet. Helaas, verder ziet de kruisboog er wel uit van goeie kwaliteit voor de prijs.

Reactie ManKung.nl:

Bedankt voor uw review.
Het klopt dat het monteren van de pees zwaar is, mocht u nog tips nodig hebben dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.
Met vriendelijke...
Bedankt voor uw review.