Trayan Bonchev

I can`t say/decide

Peter-Paul

Uitstekend

Overzichtelijke site

Meer (detail) foto's van producten.

Manuel

Goede site met nette prijzen en gratis verzending (zonder minimum aankoopbedrag)

Gratis verzending, nette prijzen, redelijk assortiment.

Misschien een uitgebreider assortiment indien mogelijk? Bijvoorbeeld Airsoft/T4E artikelen?

Marije

Ik had een handboog besteld in het groen, deze heb ik in een andere kleur ontvangen. Dit is jammer, hier zal ik nog achteraan. Verder was het pakket goed genoeg verpakt en het pakket werd vrij snel... Ik had een handboog besteld in het groen, deze heb ik in een andere kleur ontvangen. Dit is jammer, hier zal ik nog achteraan. Verder was het pakket goed genoeg verpakt en het pakket werd vrij snel bezorgd.

Alle informatie over de bogen is goed beschreven.

De bestelling beter controleren. Is het wel het goede product met de goede kleur?

Ron

Tevreden

Klantvriendelijk

Cuyvers

Top service

Goede service

Malengreaux Claude

Produit très bonne qualité et très bien 👌👍
Avons eu du mal pour monter la corde de l'arbalète 🤪😂

Rapidité de réponse et d'envoi de l'article 👍Surprenant la réception du colis rapide👌

Pour moi tout est plus que correct,
En plus la traduction nous facilite la navigation sur le site

Patrick Houtsma

Kruisboog gekocht

Makkelijk en overzichtelijke website, snelle afhandeling bestelling

Goede ervaring. Ik heb intresse in 2 kruisbogen. Ik heb eerst de kleine Alligator kruisboog aangekocht om te zien hoe de dienstverlening verloopt bij ManKung. Deze voldoet tot nu toe aan alle... Goede ervaring. Ik heb intresse in 2 kruisbogen. Ik heb eerst de kleine Alligator kruisboog aangekocht om te zien hoe de dienstverlening verloopt bij ManKung. Deze voldoet tot nu toe aan alle verwachtingen.

De kwaliteit van het product is zeer goed. Men beantwoord rap emails en antwoord op alle vragen dus dit is zeer aangenaam. Dit is 1 van de redenen waarom ik in het vervolg ook bij ManKung onderdelen... De kwaliteit van het product is zeer goed. Men beantwoord rap emails en antwoord op alle vragen dus dit is zeer aangenaam. Dit is 1 van de redenen waarom ik in het vervolg ook bij ManKung onderdelen en materiaal zal aankopen.

/ tot nu toe geen

Grooters

Goede informatie op vragen vooraf

Goed reageren op vragen vooraf.

Kan nog niet helemaal aageven of het product goed is. Het product is een cadeau voor mijn dochter maar deze krijgt ze 5 december. Als het product goed is dan is het helemaal top.